NIEUWE Lijst hoppen hobbytelers

Gestart door MO, 02-03-2010 18:15 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

goom

Citaat van: Adbrouwt op 14-09-2020  07:35 uDat is inderdaad goed nieuws voor jou. Ga je die stekjes ook gratis uitdelen volgend jaar?
Ik zelf heb Saphir, Cascade en Challenger gratis af te halen zolang de voorraad strekt.
 :degroeten:
Niet vragen naar de bekende weg, je weet dat ik die dingen verkoop.
En om die planten hier te krijgen kost aardig wat moeite en geld.

Adbrouwt

Citaat van: goom op 14-09-2020  12:19 uNiet vragen naar de bekende weg, je weet dat ik die dingen verkoop.
En om die planten hier te krijgen kost aardig wat moeite en geld.
Dit topic gaat over wie bereid is zijn stekjes te delen. Dus waarom je continue aangeeft dat het je veel geld en moeite kost is voor dit topic niet relevant. Misschien een topic op het prikbord openen voor je koopwaar?

Wolter

Citaat van: Adbrouwt op 14-09-2020  15:26 uDit topic gaat over wie bereid is zijn stekjes te delen. Dus waarom je continue aangeeft dat het je veel geld en moeite kost is voor dit topic niet relevant. Misschien een topic op het prikbord openen voor je koopwaar?

Eens met Adbrouwt. Dit topic is gestart mbt hobbytelers. Commerciƫle activiteiten horen hier niet thuis.

goom

Ik bied hier niks te koop aan... wel goed lezen.
Ik heb alleen aangegeven dat ik binnenkort hoppen uit nieuw zeeland verwacht.
En wat ik daar zelf mee doe, is aan mij.


Adbrouwt

Citaat van: goom op 14-09-2020  12:19 uNiet vragen naar de bekende weg, je weet dat ik die dingen verkoop.
En om die planten hier te krijgen kost aardig wat moeite en geld.
Sorry Goom, ik heb het verkeerd gelezen.

Wolter

Citaat van: goom op 14-09-2020  12:19 uNiet vragen naar de bekende weg, je weet dat ik die dingen verkoop.
En om die planten hier te krijgen kost aardig wat moeite en geld.

Citaat van: goom op 14-09-2020  20:06 uIk bied hier niks te koop aan... wel goed lezen.
Ik heb alleen aangegeven dat ik binnenkort hoppen uit nieuw zeeland verwacht.
En wat ik daar zelf mee doe, is aan mij.



Ik vind deze beide berichten van jou wat tegenstrijdig. Dus wat ik al eerder vertelde met betrekking tot de commerciƫle activiteit blijft staan..

Jeroen76

Zal eens kijken of ik mijzelf uit de lijst kan krijgen want heb inmiddels geen hop meer. @Jacques lukt het jou om de lijst te updaten? Heb hem zelf nog wel ergens staan maar als het jou lukt zal het een stuk sneller gaan.

Gr. Jeroen


Wolter

Citaat van: Jeroen76 op 15-09-2020  16:49 uZal eens kijken of ik mijzelf uit de lijst kan krijgen want heb inmiddels geen hop meer. @Jacques lukt het jou om de lijst te updaten? Heb hem zelf nog wel ergens staan maar als het jou lukt zal het een stuk sneller gaan.

Gr. Jeroen

Volgens mij is het zo gelukt..
@Jacques... Scheelt jou weer. 😉

Jeroen76

Thanks, zie dat de lijst wel wat onhandig is bewerkt en daardoor niet goed leesbaar meer is. Zal wel eens een keer kijken of ik hem weer goed kan zetten.

Gr. Jeroen


Jacques

Citaat van: Wolter op 15-09-2020  16:58 uVolgens mij is het zo gelukt..
@Jacques... Scheelt jou weer. 😉

Dank je.

Jacques

Citaat van: Jeroen76 op 15-09-2020  17:02 uThanks, zie dat de lijst wel wat onhandig is bewerkt en daardoor niet goed leesbaar meer is. Zal wel eens een keer kijken of ik hem weer goed kan zetten.

Gr. Jeroen

Fijn dat je dit wilt doen.

Woozl

Beste hoptelers..

Ik heb wat ruimte en wil ook weer beginnen met een paar hopplanten.
Wie kan mij voorzien van wat stekjes voor pils achtige bieren.. Saaz , Hallertau?
(Ik woon zelf in de buurt van Zwolle)

Groet,

Paul

Jeroen76

Citaat van: Woozl op 14-12-2020  20:01 uBeste hoptelers..

Ik heb wat ruimte en wil ook weer beginnen met een paar hopplanten.
Wie kan mij voorzien van wat stekjes voor pils achtige bieren.. Saaz , Hallertau?
(Ik woon zelf in de buurt van Zwolle)

Groet,

Paul
Even wachten tot medio februari maart en dan even deze vraag weer stellen. Hop is nu afgestorven en stekken neem je het beste van de nieuwe scheuten die in maart tevoorschijn komen.

Gr. Jeroen


tdp

Citaat van: Woozl op 14-12-2020  20:01 uBeste hoptelers..

Ik heb wat ruimte en wil ook weer beginnen met een paar hopplanten.
Wie kan mij voorzien van wat stekjes voor pils achtige bieren.. Saaz , Hallertau?
(Ik woon zelf in de buurt van Zwolle)

Groet,

Paul

Dit jaar 6 planten aangekocht, Tettnanger, Spalter Select, Tradition, Fuggle, Bramling Cross, Mathon (Goldings Variety), volgend jaar verwacht ik dus wel stekjes te kunnen leveren. Locatie Twente :)

Woozl

Citaat van: tdp op 15-12-2020  11:15 uDit jaar 6 planten aangekocht, Tettnanger, Spalter Select, Tradition, Fuggle, Bramling Cross, Mathon (Goldings Variety), volgend jaar verwacht ik dus wel stekjes te kunnen leveren. Locatie Twente :)

Top!

jensdebeer

Hallo

Zijn er ook mensen die stekjes willen opzenden naar mij, ik woon in het zuiden van West-Vlaanderen.

tdp

Citaat van: jensdebeer op 08-02-2021  12:38 uHallo

Zijn er ook mensen die stekjes willen opzenden naar mij, ik woon in het zuiden van West-Vlaanderen.

Mocht ik stekjes hebben die je nog niet in je collectie hebt, stuur ik ze graag naar je op, geen probleem!

Brouwter

Met het mooie weer op komst begint het bij mij ook weer te kriebelen om wat hop te verbouwen. Iemand in de omgeving Tilburg nog een mooie Cascade of Citra beschikbaar (tzt)? Mag ook uit andere delen van het land (ik betaal de postzegels wel!).


Thebb

Ik wil dit seizoen graag eens beginnen met hop telen. Mocht iemand stekjes hebben (soorten maken nu even niet uit) dan hoor ik dat graag! Natuurlijk tegen vergoeding van de postzegels, verpakkingsmateriaal en de moeite.
Bas

trebvuister

Ik wil dit jaar beginnen met hop.
Ik zoek Cascade en woon in Arnhem
Iemand die een stekje beschikbaar heeft?

Woozl

Citaat van: Woozl op 14-12-2020  20:01 uBeste hoptelers..

Ik heb wat ruimte en wil ook weer beginnen met een paar hopplanten.
Wie kan mij voorzien van wat stekjes voor pils achtige bieren.. Saaz , Hallertau?
(Ik woon zelf in de buurt van Zwolle)

Groet,

Paul

Deze maar weer eens onder de aandacht brengen... Zijn er al stekjes?

tdp

Citaat van: Woozl op 23-02-2021  14:53 uDeze maar weer eens onder de aandacht brengen... Zijn er al stekjes?

Hoi Paul,

De meeste hopplantjes zitten nog in de winterslaap, ik verwacht niet eerder dan eind maart/begin april stekjes. Heb toevallig gisteren de eerste kopjes gezien van de Smaragd, maar voor de rest liggen ze  nog fijn op 1 oor ;)

Teun

<UPDATE> Lijst bijgewerkt </UPDATE>

Derp

Hier ook een beginner dit jaar Nieuwkoop (omgeving Alphen aan den Rijn / Bodegraven / Woerden).

Wil graag beginnen met een Cascade en Citra. Heb een mooie groentetuin en wil daar 2 kuipen bij ingraven en hopplanten zetten. Ik hou me ook aanbevolen voor stekjes/plantjes/rizomen, uiteraard tegen gepaste vergoeding.

HermanD

Is er iemand die mij aan hop stekjes kan helpen.
Het worden mijn eerste stekjes en ik wil er mee experimenteren.
Ik brouw geen witbieren, weizenbier en IPA's, kun je daar qua hoppen rekening mee houden😉

tdp

Herman,

ik heb je vraag in dit topic gezet, iets overzichtelijker. Op dit moment zijn er (waarschijnlijk) nog geen stekjes. Weet niet hoe het bij jou in de tuin is, maar hier alleen bij de krokussen enig teken van leven ;)

Wanneer je in de lijst kijkt, kun je zien wie wat heeft en waar.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.