Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Dat is inderdaad goed nieuws voor jou. Ga je die stekjes ook gratis uitdelen volgend jaar? Ik zelf heb Saphir, Cascade en Challenger gratis af te halen zolang de voorraad strekt.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Niet vragen naar de bekende weg, je weet dat ik die dingen verkoop.En om die planten hier te krijgen kost aardig wat moeite en geld.
Dit topic gaat over wie bereid is zijn stekjes te delen. Dus waarom je continue aangeeft dat het je veel geld en moeite kost is voor dit topic niet relevant. Misschien een topic op het prikbord openen voor je koopwaar?
Ik bied hier niks te koop aan... wel goed lezen.Ik heb alleen aangegeven dat ik binnenkort hoppen uit nieuw zeeland verwacht.En wat ik daar zelf mee doe, is aan mij.
Zal eens kijken of ik mijzelf uit de lijst kan krijgen want heb inmiddels geen hop meer. @Jacques lukt het jou om de lijst te updaten? Heb hem zelf nog wel ergens staan maar als het jou lukt zal het een stuk sneller gaan. Gr. Jeroen
Volgens mij is het zo gelukt.. @Jacques... Scheelt jou weer. 😉
Thanks, zie dat de lijst wel wat onhandig is bewerkt en daardoor niet goed leesbaar meer is. Zal wel eens een keer kijken of ik hem weer goed kan zetten.Gr. Jeroen
Beste hoptelers..Ik heb wat ruimte en wil ook weer beginnen met een paar hopplanten.Wie kan mij voorzien van wat stekjes voor pils achtige bieren.. Saaz , Hallertau? (Ik woon zelf in de buurt van Zwolle)Groet,Paul
Dit jaar 6 planten aangekocht, Tettnanger, Spalter Select, Tradition, Fuggle, Bramling Cross, Mathon (Goldings Variety), volgend jaar verwacht ik dus wel stekjes te kunnen leveren. Locatie Twente
HalloZijn er ook mensen die stekjes willen opzenden naar mij, ik woon in het zuiden van West-Vlaanderen.
Deze maar weer eens onder de aandacht brengen... Zijn er al stekjes?