Speciaalbierconsumptie

Gestart door Special John, 06-10-2004 14:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Special John

Hallo,

Wij zijn bezig met een onderzoek naar speciaalbierconsumptie. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze korte enquete (+/- 1 min) in te vullen? Hij is te vinden onder:

http://enquete.center4all.nl/index.php?accountid=1922

Bij voorbaat dank.

Gr. John

Caspar

Hoi John,

Even uit nieuwschierigheid... Ben jij werkzaam voor de Texelse brouwerij of voor een marketingbureau?

Groetjes Caspar

Special John

Citaat van: Caspar op 06-10-2004  16:59 uHoi John,

Even uit nieuwschierigheid... Ben jij werkzaam voor de Texelse brouwerij of voor een marketingbureau?

Groetjes Caspar

Nee hoor Caspar, dit is een opdracht voor school. We zijn bezig met een project over speciaalbierconsumptie in Nederland, vandaar... ;)

HobbyBob

Lijkt me nogal vreemd, teveel de aandacht naar Texel gelegd jongens wordt dus niet ingevult

Special John

Citaat van: HobbyBob op 06-10-2004  19:56 uLijkt me nogal vreemd, teveel de aandacht naar Texel gelegd jongens wordt dus niet ingevult
Je HOEFT niet mee te werken... :-\ Ons deel van de opdracht gaat ook voornamelijk over het gevoel/ mening over het Texelse Bier ja... Alleen jammer dat je de enquete niet in wilt vullen... (Al snap ik niet helemaal waarom dat niet zou kunnen als er aandacht naar Texel wordt gelegd ???)

Jacques

Tenzij jullie school op Texel staat snap ik niet waarom de enquete zo is opgezet.

Ook ik heb het idee dat hier commerciële belangen spelen...


 :degroeten: Jacques

Edwin

Ha heren :proost:

indien jullie info willen over hoe geoordeeld wordt over de bieren uit Texel, zie deze thread. Daar worden veel van jullie vragen beantwoord.

Als ik een tip mag geven: wil je meer info hebben over de consumptie van speciaalbieren zou ik de vraagstelling algemeer van aard opstellen en je niet te veel richten op een brouwerij. Verder is er sprake van ontzettend veel meer biertypen dan die paar die jullie noemen. Denk bij een beperkt aantal antwoordmogelijkheden eens aan de clacificering die breed wordt toegepast, zie deze link.

Edwin

Special John

Oh mooi, bedankt Edwin!  :proost2:

Caspar

De enquete moet inderdaad een stuk algemener opgezet worden, anders lijkt ie echt te commercieel John... (lullig als dat niet zo bedoeld is, maar het komt ook een beetje sneaky over voor de Texelse Brouwerij)... Verder heeft de Texelse Brouwerij inderdaad een hele thread welke hij door kan lezen.... en misschien wil verschillende leden wel wat persoonlijke tips geven ;D hahaha. Ik zou verschillende merken gebruiken als referentiekader, of liever helemaal geen merk.

Met vriendelijke groet,


Caspar   

Caspar

Verder vind ik enquetetjes wel leuk hoor ;), vooral als ik op mijn werk zit.... Mogen wij ook de conclusies weten na het onderzoek?

Groetjes

Caspar

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.