Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Speciaalbierconsumptie  (gelezen 5528 keer)

Special John

• Gast
Speciaalbierconsumptie
« Gepost op: 06-10-2004 14:58 u »
Hallo,

Wij zijn bezig met een onderzoek naar speciaalbierconsumptie. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze korte enquete (+/- 1 min) in te vullen? Hij is te vinden onder:

http://enquete.center4all.nl/index.php?accountid=1922

Bij voorbaat dank.

Gr. John

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Caspar

• Super lid
  • Land: nl
  • Back in business!
Re: Speciaalbierconsumptie
« Reactie #1 Gepost op: 06-10-2004 16:59 u »
Hoi John,

Even uit nieuwschierigheid... Ben jij werkzaam voor de Texelse brouwerij of voor een marketingbureau?

Groetjes Caspar

Special John

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 06-10-2004 18:15 u »
Hoi John,

Even uit nieuwschierigheid... Ben jij werkzaam voor de Texelse brouwerij of voor een marketingbureau?

Groetjes Caspar

Nee hoor Caspar, dit is een opdracht voor school. We zijn bezig met een project over speciaalbierconsumptie in Nederland, vandaar... ;)

HobbyBob

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 06-10-2004 19:56 u »
Lijkt me nogal vreemd, teveel de aandacht naar Texel gelegd jongens wordt dus niet ingevult

Special John

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 06-10-2004 20:46 u »
Lijkt me nogal vreemd, teveel de aandacht naar Texel gelegd jongens wordt dus niet ingevult
Je HOEFT niet mee te werken... :-\ Ons deel van de opdracht gaat ook voornamelijk over het gevoel/ mening over het Texelse Bier ja... Alleen jammer dat je de enquete niet in wilt vullen... (Al snap ik niet helemaal waarom dat niet zou kunnen als er aandacht naar Texel wordt gelegd ???)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #5 Gepost op: 06-10-2004 20:47 u »
Tenzij jullie school op Texel staat snap ik niet waarom de enquete zo is opgezet.

Ook ik heb het idee dat hier commerciŽle belangen spelen...

:degroeten: Jacques

Offline Edwin

• Super lid
  • Onrooise Bierbrouwerij
    • Onrooise Bierbrouwerij
« Reactie #6 Gepost op: 07-10-2004 09:29 u »
Ha heren :proost:

indien jullie info willen over hoe geoordeeld wordt over de bieren uit Texel, zie deze thread. Daar worden veel van jullie vragen beantwoord.

Als ik een tip mag geven: wil je meer info hebben over de consumptie van speciaalbieren zou ik de vraagstelling algemeer van aard opstellen en je niet te veel richten op een brouwerij. Verder is er sprake van ontzettend veel meer biertypen dan die paar die jullie noemen. Denk bij een beperkt aantal antwoordmogelijkheden eens aan de clacificering die breed wordt toegepast, zie deze link.

Edwin

Special John

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 07-10-2004 10:58 u »
Oh mooi, bedankt Edwin! †:proost2:

Offline Caspar

• Super lid
  • Back in business!
« Reactie #8 Gepost op: 07-10-2004 15:30 u »
De enquete moet inderdaad een stuk algemener opgezet worden, anders lijkt ie echt te commercieel John... (lullig als dat niet zo bedoeld is, maar het komt ook een beetje sneaky over voor de Texelse Brouwerij)... Verder heeft de Texelse Brouwerij inderdaad een hele thread welke hij door kan lezen.... en misschien wil verschillende leden wel wat persoonlijke tips geven ;D hahaha. Ik zou verschillende merken gebruiken als referentiekader, of liever helemaal geen merk.

Met vriendelijke groet,

Caspar   

Offline Caspar

• Super lid
  • Back in business!
« Reactie #9 Gepost op: 07-10-2004 15:34 u »
Verder vind ik enquetetjes wel leuk hoor ;), vooral als ik op mijn werk zit.... Mogen wij ook de conclusies weten na het onderzoek?

Groetjes

Caspar

Tags: