Bierbrouwen met gistbolletjes

Gestart door Adrie, 30-08-2004 13:01 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adrie

Aan de jeugd de toekomst. Zie deze link.

Groeten,

A3

jurgenfd

Citaat van: Adrie op 30-08-2004  13:01 uAan de jeugd de toekomst. Zie deze link.

Is wel leuk die gistbolletjes. Het verhaal is nog steeds te vinden hier.

Oscar

Leuk artikel, kende ik nog niet. Schijnbaar is de techniek niet door de grote industrie overgenomen.

dennis

Voor diegene die zich nog de uitzending over piment in olijven, van de Keuringsdienst van Waarde, herinneren. Voor die piment slierten wordt dezelfde techniek gehanteerd. Ik heb 17-18 jaar geleden op deze manier ook gist geïmmobiliseerd en alcohol gemaakt.

Jacques

Citaat van: Oscar op 16-12-2011  08:40 uSchijnbaar is de techniek niet door de grote industrie overgenomen.

Zou het niet andersom zijn?

LRFokken

Citaat van: Jacques op 16-12-2011  09:13 uZou het niet andersom zijn?

Schijnbaar is de grote industrie niet door de techniek overgenomen?


dennis

Citaat van: Jacques op 16-12-2011  09:13 uZou het niet andersom zijn?

Ik denk dat er bedoeld wordt dat het idee leuk was maar dat de grote brouwerijen er kennelijk geen heil in zagen.

dennis

Citaat van: LRFokken op 16-12-2011  09:25 uSchijnbaar is de grote industrie niet door de techniek overgenomen?

[offtopic]
Schijnbaar is de grote techniek niet door de industrie overgenomen?
[/offtopic]

RobinB

Citaat van: Oscar op 16-12-2011  08:40 uLeuk artikel, kende ik nog niet. Schijnbaar is de techniek niet door de grote industrie overgenomen.

Er is wel veel onderzoek naar geïmmobiliseerde gist gedaan, maar vooral de rijping is volgens mij nog lastig. Voor wat ik erover gelezen heb in ieder geval. ;)

dennis


RobinB


kroonkurk

Krijg nu HTTP 404. Helaas.

Oscar


BierHenk

Krijgen we dan ook 'gistbolletjesslikkers?'


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.