Recepten > Gezamenlijk ESB project 2009/2010

Wie is er een ESB aan het brouwen?

<< < (2/68) > >>

Adrie:

--- Citaat van: Albertus op 09-02-2010  14:09 u ---Mijn vorige ESB kon ik binnen een week overhevelen naar mandfles, als het even meezit kan Adrie het weekend van 20/21 februari brouwen.

--- Einde van citaat ---

Dat denk ik niet want beide dagen zit ik al vol.  :-[  Misschien dan een weekje later.

De-Geert:
Ik heb net de gist in 500 ml wort gezet, morgen ga ik opschalen. Die tip van het zakje uitspoelen is een goede, wat een vlokken.  :nut:

Albertus:

--- Citaat van: Adrie op 09-02-2010  14:12 u ---Dat denk ik niet want beide dagen zit ik al vol.  :-[  Misschien dan een weekje later.

--- Einde van citaat ---

Vrijdag de 19e?

Bert

Adrie:

--- Citaat van: Albertus op 09-02-2010  14:22 u ---Vrijdag de 19e?

Bert

--- Einde van citaat ---

Dat zou misschien kunnen (nog even overleggen met het parlement).

William:

--- Citaat van: MO op 09-02-2010  13:58 u ---Ik heb vandaag gist, hoppen en mout in huis. Behalve de Northdown, die ligt nog in Wageningen. Ik hoop dat ik die via William binnen krijg als hij de 10 L fles komt lenen, maar daarvoor moet ik eerst afvullen op fust.

Kortom: ik wil zaterdag of maandag wel brouwen, maar dat zal nog niet de ESB worden.

--- Einde van citaat ---

Ik hoop het ook maar de kans is klein, ik ben nu namelijk ziek. Ik hoop dat ik vrijdag beter ben.

Als mijn planning klopt dan zou ik de 10 liter mandfles over twee weken nodig hebben.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie