Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Mocht de nood aan de man zijn, dan heb ik er ook nog een.
Gelukkig had ik nog een back-up plan.
Ik heb een stel flessen besteld bij de Mitra in eindhoven. Ik heb zo'n 12 flessen. Lijkt me genoeg.Citaat van: William op 16-05-2010 15:08 uGisteren was ik bij mijn favoriete Mitra om wat bieren in te slaan.Ik had ook nog zin in een Fuller's ESB maar helaas was deze uitverkocht, een groot gapend gat in de stelling met bieren. Ze hadden al een aantal keren nee moeten verkopen en ook toen ik er was belde een andere winkel of ze in staat waren om heel snel Fuller's ESB te leveren. Nee dus.Zou er iets aan de hand zijn?
Gisteren was ik bij mijn favoriete Mitra om wat bieren in te slaan.Ik had ook nog zin in een Fuller's ESB maar helaas was deze uitverkocht, een groot gapend gat in de stelling met bieren. Ze hadden al een aantal keren nee moeten verkopen en ook toen ik er was belde een andere winkel of ze in staat waren om heel snel Fuller's ESB te leveren. Nee dus.Zou er iets aan de hand zijn?
Ik heb zo'n 12 flessen. Lijkt me genoeg.
Ik heb een stel flessen besteld bij de Mitra in Eindhoven. Ik heb zo'n 12 flessen. Lijkt me genoeg.
Gisteravond had ik nog even overleg met de Hanze Stadsbrouwerij. Ze gooien speciaal voor ons de keuken open, dus wel allemaal komen lunchen, hè. En ik moet nog even doorgeven hoeveel er nu precies komen, want het moet voor hun ook wel een beetje rendabel zijn.
Count me in!