Datum proeverij

Gestart door Adrie, 04-02-2010 20:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobinB

Zijn ze bij Fullers ook al aan het staken? ;D
Kon laatsts ook niks vinden bij van Erp...  :-\

dennis

Het lukt ze misschien zelf niet om het te klonen ;)

Jacques

Citaat van: Adrie op 16-05-2010  19:55 uMocht de nood aan de man zijn, dan heb ik er ook nog een.

Laatst heb ik dit bier gekocht bij T-drinks in Tilburg. Misschien dat iemand morgen kan bellen of ze dit bier nog hebben. T-drinks is goed bereikbaar vanaf het NS-station...

JWVG

Citaat van: De-Geert op 16-05-2010  18:27 uGelukkig had ik nog een back-up plan.

Misschien moet Geert eerst vertellen over zijn back-up plan. Verhuizen naar Engeland?

:degroeten: JW.

De-Geert

Ik heb een stel flessen besteld bij de Mitra in Eindhoven. Ik heb zo'n 12 flessen. Lijkt me genoeg.


JWVG

Kijk, daarom ben jij nou nummer 1 in dit project  :groots:. Goed gedaan!

:degroeten: Jw.

De-Geert


William

Citaat van: De-Geert op 16-05-2010  20:41 uIk heb een stel flessen besteld bij de Mitra in eindhoven. Ik heb zo'n 12 flessen. Lijkt me genoeg.

Citaat van: William op 16-05-2010  15:08 uGisteren was ik bij mijn favoriete Mitra om wat bieren in te slaan.

Ik had ook nog zin in een Fuller's ESB maar helaas was deze uitverkocht, een groot gapend gat in de stelling met bieren. Ze hadden al een aantal keren nee moeten verkopen en ook toen ik er was belde een andere winkel of ze in staat waren om heel snel Fuller's ESB te leveren. Nee dus.

Zou er iets aan de hand zijn? ;)

Vandaar

Oscar

Citaat van: De-Geert op 16-05-2010  20:41 uIk heb zo'n 12 flessen. Lijkt me genoeg.

You're the man..... :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots:

Jacques

Citaat van: De-Geert op 16-05-2010  20:41 uIk heb een stel flessen besteld bij de Mitra in Eindhoven. Ik heb zo'n 12 flessen. Lijkt me genoeg.

Mitra in Eindhoven en T-drinks werken nauw samen. Moeder doet de winkel in Tilburg en haar zoon in Eindhoven...

Adrie

Zondag wordt het buiten 25 graden en zitten wij in een donkere, kille kelder.  :nut: Wat we al niet over hebben voor bier.

Caspar

Je bedoelt een heerlijk koele kelder waar je niet het risico loopt een zonnesteek op te lopen ;D ?

MO

Ik helaas niet komen zondag. Het spijt me. Ik zal mijn bieren naar William brengen. Veel plezier!

Adrie


De-Geert

Aj, zeer spijtig.
Het is niet anders.

RobinB

Jammer Martin!
't Is net de tien kleine biggetjes...

JWVG

Hoeveel biggetjes zijn er nu nog over?

Ik ben er in ieder geval om 12 uur. Eerst lekker lunchen, dan aan het bier!

 :degroeten: JW.

Oscar

IK ben er ook rond 11.30 uur... :)

Adrie

Gisteravond had ik nog even overleg met de Hanze Stadsbrouwerij. Ze gooien speciaal voor ons de keuken open, dus wel allemaal komen lunchen, hè. En ik moet nog even doorgeven hoeveel er nu precies komen, want het moet voor hun ook wel een beetje rendabel zijn.

zigurana

Ik kom in ieder geval ook rond 12.00 lunchen!

De-Geert


Caspar

Ik hoop dat ik 12:00 ga redden, maar ik ga mijn best doen (anders wordt het 12:30 of zo)... ik moet zaterdag helpen verhuizen en met mijn atletische kantoorlichaam heb ik allicht wat opstartproblemen ;D .

Gaan we nog wat ruilen of doen we dat op de camping van het ONK?

De-Geert

Tuurlijk gaan we ruilen, en op de camping ook.

JWVG

Ik ga het ruilen wel wat versimpelen. A.s. zondag neem ik alleen beide versies van mijn ESB mee (toch leuk om het verschil tussen MO en Dingemans mout te proeven). Naar de BBQ alleen de Weastcoast Blond. Misschien ook nog een vaatje met een mengsel van beide ESB's.

 :degroeten: JW.

RobinB

Goed idee!
Zoiets ga ik ook doen, dus alleen ESB's naar de ESB's! ;)

Citaat van: Adrie op 19-05-2010  09:37 uGisteravond had ik nog even overleg met de Hanze Stadsbrouwerij. Ze gooien speciaal voor ons de keuken open, dus wel allemaal komen lunchen, hè. En ik moet nog even doorgeven hoeveel er nu precies komen, want het moet voor hun ook wel een beetje rendabel zijn.
Citaat van: RobinB op 13-02-2010  22:35 uCount me in!

;D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.