Datum proeverij

Gestart door Adrie, 04-02-2010 20:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adrie

Gerrit Wolf geeft aan het heel leuk te vinden als we komen proeven in de Hanze Stadsbrouwerij. De proeverij zal dan op een zondag plaats moeten vinden, omdat de kelder op zaterdag meestal al vol zit. Als wij een datum aangeven, gaat hij kijken of die nog vrij is en hem dan reserveren.

Laten we dus snel een datum prikken, zodat we nog de keuze hebben.

JW, wanneer ben jij weer terug?

JWVG

Wij komen op 15 mei terug, maar ik zal op 16 mei waarschijnlijk nog niet helemaal onder de levenden zijn (9 uur tijdsverschil, reizen met 2 kids....) Liefst dus vanaf het weekend daarna. Maar ik zou even bij de rest peilen. Je kunt vergeten met zoveel deelnemers dat iedereen er bij zal kunnen zijn. Dus ik zou gaan voor de dag waarop zoveel mogelijk mensen kunnen. De enigen die (vind ik) er absoluut bij moeten zijn, zijn Geert (De Grote Kale Leider), William (contact met Jamil) en jijzelf (contact met Gerrit Wolf). De rest is vervangbaar  :D.

 :degroeten: JW.

RobinB

Citaat van: JWVG op 04-02-2010  20:08 uDe rest is vervangbaar  :D.

Darn...  :-\
Maar het is wel zo!  :biersmile:

Op zich zou het natuurlijk het mooist zijn indien we er allemaal bij zijn?
Ik kan wel.

Albertus


Op 16 mei kan ik niet, dus ik sluit mij geheel bij Jan Willem aan.

Bert

Caspar

Hehe, ik ben ook vervangbaar ::) ... maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de 23e omdat er een kans is dat mijn vriendin het weekend van de 15e haar verjaardag viert. Het het echter wel pinksteren de 23e, voordeel is dat we lekker uit kunnen slapen de dag naderhand ;D .

William

16 of 23 mei kan wat bij betreft allebei.

Oscar

23 mei = akkoord  :biersmile:

Henielma

De eerste twee zondagen van mei komt mij minder goed uit, de overige kan ik zeker.

Adrie

Tussenstand: voorkeur 23 mei.

MO

23 mei ja, 16 mei nee (dan wordt Nina 7).

De-Geert

Voorlopig kan ik nog op alle zondagen in mei.
Hoe sneller we deze knoop doorhakken hoe beter, natuurlijk.

Goed bezig, Adrie!  :duimop:

JWVG

23 mei zou heel mooi zijn. Dan kom ik maar wat later op pinkpop  ;).

 :degroeten: JW.

Adrie

Nog lang niet iedereen heeft gereageerd, maar het ziet er naar uit dat 23 mei de meest geschikte datum is. Ik wacht vandaag nog even af en dan stuur ik vanavond even een mail naar Gerrit om deze datum vast te leggen (of een andere als vandaag blijkt dat een andere datum toch beter is).

Overigens zou het, als blijk van waardering voor de gastvrijheid van Gerrit wel goed zijn als zoveel mogelijk van ons daar voor de proeverij de lunch gebruiken. Je kunt in de brouwerij heerlijk lunches krijgen.

Caspar

Citaat van: Adrie op 05-02-2010  08:31 uOverigens zou het, als blijk van waardering voor de gastvrijheid van Gerrit wel goed zijn als zoveel mogelijk van ons daar voor de proeverij de lunch gebruiken. Je kunt in de brouwerij heerlijk lunches krijgen.

Lijkt mij een prima deal!

Oscar

Citaat van: Adrie op 05-02-2010  08:31 uOverigens zou het, als blijk van waardering voor de gastvrijheid van Gerrit wel goed zijn als zoveel mogelijk van ons daar voor de proeverij de lunch gebruiken. Je kunt in de brouwerij heerlijk lunches krijgen.

Voor het proeven heb je een bodempje nodig en na het proeven heb je ook weer honger..komt wel goed hoor...



 ;D ;D ;D

De-Geert

Citaat van: Adrie op 05-02-2010  08:31 uNog lang niet iedereen heeft gereageerd, maar het ziet er naar uit dat 23 mei de meest geschikte datum is. Ik wacht vandaag nog even af en dan stuur ik vanavond even een mail naar Gerrit om deze datum vast te leggen (of een andere als vandaag blijkt dat een andere datum toch beter is).
Goed idee, als we een datum hebben kan men proberen deze vrij te houden. Als er geen datum is, wordt dat lastig. Daarnaast kunnen we niet met iedereen rekening houden, zoals "El Duderino" al zei.

CiteerOverigens zou het, als blijk van waardering voor de gastvrijheid van Gerrit wel goed zijn als zoveel mogelijk van ons daar voor de proeverij de lunch gebruiken. Je kunt in de brouwerij heerlijk lunches krijgen.
Inderdaad, dat is wel het minste wat we kunnen doen.


MO

De lunch bij Gerrit is inderdaad heel goed.

YOz

Ik kan de 23e afhankelijk van het weer ::)
(voor de uitleg: Bij droog weer zijn we een weekend klimmen)

Maar aangezien ik vervangbaar ben en tot nu geloof ik de eerste ben die niet op 23e kan: Veel plezier

Sjakie

23 mei kan ik ook aanwezig zijn.
Alle zondagen in mei zijn voor mij geen probleem.

Adrie

Gisteravond kwam ik in de Hanze Stadsbrouwerij Gerrit tegen en  toen hebben we gelijk maar even zaken gedaan. De proeverij is op 23 mei in de kelder van de Hanze Stadsbrouwerij te Zutphen. Laten we om een uur of 12 verzamelen om de lunch te gebruiken en daarna gaan proeven. Is dat een goed voorstel?

Albertus

Citaat van: Adrie op 06-02-2010  12:45 uGisteravond kwam ik in de Hanze Stadsbrouwerij Gerrit tegen en  toen hebben we gelijk maar even zaken gedaan. De proeverij is op 23 mei in de kelder van de Hanze Stadsbrouwerij te Zutphen. Laten we om een uur of 12 verzamelen om de lunch te gebruiken en daarna gaan proeven. Is dat een goed voorstel?

 :hoera: :hoera: :hoera:

Bert

De-Geert

Perfecto!  :elifant: :dansen: We're in Bussiness.
Nu nog hopen dat het regent.


JWVG

Dat is een uitstekend voorstel! Ik kom ook lunchen.

 :degroeten: JW.

William

Ik ben er ook om 12.00 hr.

Oscar

Goed geregeld!  :hoera:  :biersmile: Natuurlijk verwachten we van Gerrit dat hij een zelfgebrouwen ESB van de tap heeft. (Adrie, geef je die hint ff door  :) )

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.