Recepten > Gezamenlijk ESB project 2009/2010

Datum proeverij

(1/21) > >>

Adrie:
Gerrit Wolf geeft aan het heel leuk te vinden als we komen proeven in de Hanze Stadsbrouwerij. De proeverij zal dan op een zondag plaats moeten vinden, omdat de kelder op zaterdag meestal al vol zit. Als wij een datum aangeven, gaat hij kijken of die nog vrij is en hem dan reserveren.

Laten we dus snel een datum prikken, zodat we nog de keuze hebben.

JW, wanneer ben jij weer terug?

JWVG:
Wij komen op 15 mei terug, maar ik zal op 16 mei waarschijnlijk nog niet helemaal onder de levenden zijn (9 uur tijdsverschil, reizen met 2 kids....) Liefst dus vanaf het weekend daarna. Maar ik zou even bij de rest peilen. Je kunt vergeten met zoveel deelnemers dat iedereen er bij zal kunnen zijn. Dus ik zou gaan voor de dag waarop zoveel mogelijk mensen kunnen. De enigen die (vind ik) er absoluut bij moeten zijn, zijn Geert (De Grote Kale Leider), William (contact met Jamil) en jijzelf (contact met Gerrit Wolf). De rest is vervangbaar  :D.

:degroeten: JW.

RobinB:

--- Citaat van: JWVG op 04-02-2010  20:08 u ---De rest is vervangbaar  :D.
--- Einde van citaat ---

Darn...  :-\
Maar het is wel zo!  :biersmile:

Op zich zou het natuurlijk het mooist zijn indien we er allemaal bij zijn?
Ik kan wel.

Albertus:

Op 16 mei kan ik niet, dus ik sluit mij geheel bij Jan Willem aan.

Bert

Caspar:
Hehe, ik ben ook vervangbaar ::) ... maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de 23e omdat er een kans is dat mijn vriendin het weekend van de 15e haar verjaardag viert. Het het echter wel pinksteren de 23e, voordeel is dat we lekker uit kunnen slapen de dag naderhand ;D .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie