Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Met de nieuwe methode van keuren (Punten toekennen) niet...maar dit punten aantal heeft met enkele fatoren te maken.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Met de nieuwe methode van keuren (Punten toekennen) niet...
Met de nieuwe methode van keuren (Punten toekennen) niet...maar dit punten aantal heeft met enkele fatoren te maken. Op de camping wil ik je het wel uitleggen...
Niet handig om deze opmerking alhier te maken, Oscar! Nu willen we het allemaal weten!
Oscar, doe jezelf een lol en zeg hier helemaal niets over tot na de keuring. Ook niet over de puntentelling. Een slip of the tongue is zo gemaakt. Op de bbq en later op het forum mag je helemaal los!
Voor een biertje wil ik wel een Saaz stekje meenemen?
Oscar, doe jezelf en je collega-keurmeesters een lol en zeg hier helemaal niets over tot na de keuring. Ook niet over de puntentelling. Een slip of the tongue is zo gemaakt. Op de bbq en later op het forum mag je helemaal los!
Jammer, ik ben nl. wel nieuwsgierig naar de 'nieuwe' manier van punten-toekenning...
Vast wel van de sponsors?Eem en 3 ringen?