05-06-2010 Open Nederlands Kampioenschap voor Amateurbrouwers te Amersfoort

Gestart door Dick, 28-01-2010 13:33 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobinB

Citaat van: Oscar op 01-06-2010  13:15 uMet de nieuwe methode van keuren (Punten toekennen) niet...maar dit punten aantal heeft met enkele fatoren te maken.

Dus de puntenaantallen vanaf dit ONK zijn niet (meer) te vergelijken met voorgaande jaren?
Wat is nu het gemiddelde en de spreiding?

Adrie

Citaat van: Oscar op 01-06-2010  13:15 uMet de nieuwe methode van keuren (Punten toekennen) niet...

Kun je iets meer vertellen over de nieuwe methode van punten toekennen?  Dan kunnen we onze punten wellicht beter inschatten in de blote billendraad.

Menno

Citaat van: Oscar op 01-06-2010  13:15 uMet de nieuwe methode van keuren (Punten toekennen) niet...maar dit punten aantal heeft met enkele fatoren te maken. Op de camping wil ik je het wel uitleggen... :)
Niet handig om deze opmerking alhier te maken, Oscar!  :neenee:

Nu willen we het allemaal weten!  :police:

 :degroeten:

Jacques

Citaat van: Menno op 01-06-2010  15:28 uNiet handig om deze opmerking alhier te maken, Oscar!  :neenee:

Nu willen we het allemaal weten!  :police:

Tsja, nou wordt het heel druk op de camping. Heb je nog een Assistent nodig Oscar  :D

Menno

Ik doel eigenlijk op een toelichting op het forum. Dit voorkomt dat enkelen op de camping dan geïnformeerd zijn en ellenlange discussies alsnog hier blijven komen.  ;)

JWVG

Alsof er een manier denkbaar is die geen ellenlange discussies veroorzaakt  :D. Dat is de lol van zo'n forum.

Oscar, doe jezelf en je collega-keurmeesters een lol en zeg hier helemaal niets over tot na de keuring. Ook niet over de puntentelling. Een slip of the tongue is zo gemaakt. Op de bbq en later op het forum mag je helemaal los!  :biersmile:

 :degroeten: JW.

William

Volgens mij kwam die 4 punten aftrek omdat de dubbel iets teveel rozijn had ;D


Citaat van: JWVG op 01-06-2010  18:21 uOscar, doe jezelf een lol en zeg hier helemaal niets over tot na de keuring. Ook niet over de puntentelling. Een slip of the tongue is zo gemaakt. Op de bbq en later op het forum mag je helemaal los! 

helemaal mee eens.

VEMP

Citaat van: RobinB op 01-06-2010  10:06 uVoor een biertje wil ik wel een Saaz stekje meenemen?
;)


Heel fijn, dank je wel!

Caspar

Citaat van: JWVG op 01-06-2010  18:21 uOscar, doe jezelf en je collega-keurmeesters een lol en zeg hier helemaal niets over tot na de keuring. Ook niet over de puntentelling. Een slip of the tongue is zo gemaakt. Op de bbq en later op het forum mag je helemaal los!  :biersmile:

Inderdaad, wacht maar even rustig tot na de prijsuitrijking... Het is al lastig genoeg dat je als keurmeester je mond dicht moet houden over de best scorende bieren. 

Menno

Jammer, ik ben nl. wel nieuwsgierig naar de 'nieuwe' manier van punten-toekenning...

JeroenCV

Citaat van: Menno op 03-06-2010  23:48 uJammer, ik ben nl. wel nieuwsgierig naar de 'nieuwe' manier van punten-toekenning...

Inderdaad, maar we kunnen ook speculeren ;D : Ik denk dat de nieuwe manier dobbelstenen zijn >:D

Menno


dennis

Het is mijn eerste ONK, is er iets bekend van een programma? 

Albertus


dennis

Ow, ja, dat is wel simpel..

Ik zie nu dat bovenin wat links in een soort van menu staan... dat was mij helemaal niet opgevallen.   :degroeten:

VEMP

Heb nog een Centennial hop stekje. Als iemand interesse heeft, laat het weten, dan neem ik hem mee.

VEMP


RobinB


William

Citaat van: RobinB op 04-06-2010  22:05 uVast wel van de sponsors?
Eem en 3 ringen?

Ben je al op de camping in A'foort of komen jij en Herman morgen?

RobinB


Kleine_Schriek

Veel plezier vandaag allemaal  :proost: Met dat weer zal dat wel lukken!

Jacques

Deze draad is gesloten.

Voor felicitaties, nabeschouwingen en foto's zie deze draad.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.