Recepten > Gezamenlijk ESB project 2009/2010

Hopinkoop voor de ESB

(1/7) > >>

De-Geert:
Ik maak even een nieuwe draad aan, zodat andere forummers geen last van ons hebben. (of andersom :) )

Van der Kooy heeft aangegeven dat het goedkomt met de Northdown. Als ik het goed heb begrepen hoeven we niet samen in te kopen, maar het kan natuurlijk wel. Je betaalt wel verzendkosten, dus als je alleen hop nodig hebt kan het wel handig zijn om dat te doen.
Het mooiste zou zijn als mensen uit 1 stad samen inkopen, maar het kan ook via mij. Dan stuur ik het door en dat kost veel minder.

Dus als je via mij wilt bestellen, geef dat even hieronder aan. Voor de Wageningers, wij regelen wel even wat onderling. Dat hoeft niet via deze draad.

Sjakie:
Dan wil ik graag 250 gram "bestellen".
Volgens mij kan dat gewoon in een grote enveloppe. Dan zal ik via de pb wel de betaling met je regelen.
Ik bestel normaal niets bij vd kooy. En ik heb op het moment niets nodig. Dus dan zal het wel geld gaan schelen denk ik.

Groeten,
Ronald.

De-Geert:
OK, staat genoteerd.

Oscar:
Voor mij ook 1 pakje (125 gram ?) overdracht op Zythos?  :)

MO:
Challenger heb ik zeker op voorraad, EK goldings weet ik niet uit mijn hoofd (en ik ben nu niet thuis). Northdown en Target moet ik dus hebben. Target kan ik waarschijnlijk van William krijgen, Northdown blijft over. Ik denk dat ik 100 g nodig heb, ik zal morgen bevestigen of ik mee doe met de vd Kooij bestelling, OK? Ook zal ik maandag Maasland eens bellen want ik weet bijna zeker dat daar geen pale mout op voorraad is. Daar kom ik net achter als William weer terug is van Brouwland (hij is daar vanmiddag geweest).

Waar zou ik dan het beste pale mout vandaag kunnen halen? Ook vd Kooij, of heeft iemand nog een kilo of 7 of zo over?

Wat een gedoe allemaal, dat gekloon, maar ik doe mijn best!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie