Voorstellen: Ronald

Gestart door Ronald_, 03-01-2010 18:17 u

Vorige topic - Volgende topic

Ronald_

Beste mensen!

Ik ben Ronald,

Een student en ik woon in Utrecht. Ik rij een mooie K100 motor en dat was het wel zo'n beetje..

Tot vandaag!
Want sinds vandaag ben ik ook bierbrouwer. Samen met mijn broer, Sander heb ik vandaag voor het eerst bier gebrouwen. Van te voren veel gelezen over de tak van sport hier op het forum en elders op het web.
Nu, na onze eerste batch genoeg vragen, die we elders op het forum stellen!

Groeten!

broeder

Hoi Ronald, (en ook je broer?)

Welkom bij de club. Je hebt gekozen voor een prachtige hobby.
Helaas in combi met je K100 moet je wel voorzichtig zijn natuurlijk :biersmile: :police: :huilen:
Ik gebruik mijn K100RT (voor de niet-kenners: BMW motor) mbt het brouwen alleen voor de inkoop van ingrediƫnten. ;D

Ben benieuwd naar je resultaten...
dus ik zie wel op de site

Succes Broeder
(zie ook: Algemeen / Stel je voor / Broeder )

Oscar

Welkom op het forum! :brouwen:

jurgenfd

Ook van harte welkom! Zelf rij ik een Kawa 750VN.

Vertel maar 'ns wat er nu voor het eerst op fles komt...

Jacques

Hoi Ronald,

Bierbrouwen is een vervelend virus, je raakt er maar niet van af.

Wild Chocolate

Hey Ronald,

Welkom op het forum!

Leuk, een medemotorrijder. Ik heb een Yamaha diversion 600. Een echte 13 in een dozijn motor dus...
Ik zou graag ook een BMW willen, de volgende zal waarschijnlijk een BMW worden. Alleen geen viercilinder. Twijfel nog een beetje, maar een R1100S lijkt me wel heel gaaf.

Veel plezier met brouwen, ik hoop dat het eerste bier zal smaken.

Groet,

Remco

Carlos

Hallo Ronald,

Leuk om te lezen dat er meer motorrijders zijn op dit forum. Zelf heb ik een R80G/S PD. Een oudje dus.

Groet,

Carlos

Ronald_

Haha ik had niet zoveel motorrijders verwacht hier, maar aan de andere kant...

De eerste brouwdag was leuk en gezellig dus we gaan in ieder geval door tot we een drinkbaar biertje hebben ;)
Voor onze eerste batch zie elders, en als we wat gaan bedenken voor de volgende batch horen jullie ons zeker weer!

Jurgen, het eerste biertje staat elders beschreven.. volgens de kenners een raar smakende kruidenbom :D.. Alle begin is moeilijk! Overigens staat hij wel lekker te bubbelen!

Toedel

Kleine_Schriek

Welkom, en wat heb je al een leuke avatar zeg! Veel brouwplezier. Er is echter 1 min aan zelfbrouwen: je wordt zo kritisch dat je heel veel commercieel bier niet meer zo lekker vindt als eerst en al gauw een eigen brouwsel pakt  ha ha  >:D

RobinB

Hey Ronald,
Welkom op het Forum!
Wat studeer je?
gr.
Robin

Ronald_

Citaat van: Kleine_Schriek op 04-01-2010  11:57 uWelkom, en wat heb je al een leuke avatar zeg! Veel brouwplezier. Er is echter 1 min aan zelfbrouwen: je wordt zo kritisch dat je heel veel commercieel bier niet meer zo lekker vindt als eerst en al gauw een eigen brouwsel pakt  ha ha  >:D

We zullen zien, tot nu toe weinig hoop voor de smaak van de eerste batch :D haha Maar heel goede hoop voor de volgende batch!
Avatar zegt trouwens "Meug, ieder z'n eigen... " Je moet toch een naam en logo voor je biertje bedenken!

Cheerio

Ronald_

En ik studeer Commerciele Economie!

RobinB

Is dat een pleonasme of een tautologie? ;)
(geintje natuurlijk!)

het kerrewiel

Hallo Ronald,

Welkom op dit geweldige forum. Ook ik heb hier als beginnend brouwer al veel wijsheid op mogen doen!  Overigens leuk om te zien dat er ook veel motorrijders zijn op dit forum! misschien wel een leuk topic, ik brouw en rijd motor... ;D
Ikzelf rijd overigens een Honda VF500F interceptor (ja, uit de oude doos....)

Veel brouwplezier!

Proost,

Lucas

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.