Hobbybrouwen > Prikbord

Zeer complete elektrische brouwset te koop

(1/6) > >>

wim:
Hoi allen,

Nou nou dat is wat zeg.
Gek om hier weer rond te surfen.
Na het debacle in Lima kwam de kleine en de toenmalige brouwkamer is nu zijn domein geworden.
De spullen allemaal op een zolderkamertje of de kelder.

En eerlijk gezegd, ik zie het mezelf niet meer doen, het is toch net een te groot gedoe in ons kleine huis.
Als we ooit eens een huis buiten de stad hebben dan zal het er wel weer van komen maar zeker tot de studie van de kleine verwachten we hier nog te blijven wonen, dus nog een jaar of 11 a 13.

De ruimte die alles in beslag neemt kan ik dan weer wel goed gebruiken, en het liefst zo snel mogelijk.

Dus hierbij alles in de verkoop.

Natuurlijk heb ik nog allerlei grut als kroonkurken, kroonkurk apparaatjes, laboglas, luchtpompje, lege flessen etc, dat krijgt de koper of de kopers er bij en is niet noemenswaardig.

Geen idee wat een goede prijs is, de staat is goed tot zeer goed, al is het oud, het is de afgelopen vijf jaar niet gebruikt en de opslagomstandigheden waren goed. Niet eens met de vraagprijs, doe gerust een bod. Ik heb een beetje de helft aangehouden van wat ik ervoor betaald heb voor de grote dingen.

Komt ie:

30L weckketel elektrisch, dubbel alu-noppen-folie erom. €70,-  1 verkocht aan Twonky
27L weckketel elektrisch, dubbel alu-noppen-folie erom. €65,- 1 verkocht aan stun
gistvat 30L €10,-  1 verkocht aan Gerb
gistvat 30L met kraantje €15,-  1 verkocht aan Gerb

25L gistfles helder  €12,50

Met rubber bescherm mand (ook tegen licht) +€2,50

25L gistfles donkerglas  €12,50
Met rubber beschermmand (ook tegen licht) +€2,50

4 x 5L gistfles helder a €2,50  /  €12,50 1 verkocht aan Gerb, 4 over  1 verkocht aan Reddragon 3 over

Gistkast, met een koel/warmte element, adapter daarvan kan ik niet vinden. €25,-1 verkocht aan Reinier

Molen, laten we zeggen €175,-
 1 verkocht aan Reddragon

Flessenboom, voor een stapel flesjes. €7,50

mijn Promash licentie houd ik, ook alle meetspullen wil ik niet kwijt, leuk educatieve dingetjes doen met de kleine en een paar flesjes Mede zijn een stuk makkelijker te maken dan bier, maar dan moet ik wel kunnen meten, bovendien spaar ik metertjes, dus die houd ik ;)

Neem contact op als je langs wil komen om dingen te bekijken.
Natuurlijk maken we een leukere prijs als je meer neemt.

Twonky:
Ha die Wim,

Gefeliciteerd met de kleine!
Jammer dat er voorlopig een einde komt aan je hobby... maar ja zo gaan die dingen... Die kleine van ons zijn inmiddels iets groter...
En ik heb wel intresse in de 30 l weck ketel, ik had er onlangs bij de Lidl 2 gekocht, maar eentje had een barst in het emaille... erg jammer ik kreeg netjes mijn 30 terug...  Maar ja daar heb je geen nieuwe ketel voor...

Dus ik heb 30 over, en dat komt net overeen met de hoeveelheid liters, dus dat kan geen toeval zijn ;-)
Bij deze mijn bod voor je weck ketel.

Zwaai
Twonky
 :degroeten:

wim:
Wil je hem komen halen of moet hij met TNT mee?
Weet niet wat dat kost, want het is vrij groot :)

Die weck, de bruine dus, daar zit een lelijke plek op de bodem, komt door de hevelfilter.
Email is gewoo nog goed, maar die ziet er niet 100% meer uit.
Daarom ga ik in principe wel akkoord met je bod, eerst wilde ik het weigeren, dit spul is namelijk gewoon bij Brouwland ea gekocht voor de volle mep en voorzien van isolatie. Maar ja, nood tot ruimtewinning en de plek zorgen dus voor overstag gaan.

Gerb:
Ik ben wel geinteresseerd in de flessenboom, gistvat (zonder kraantje, hoeveel liter?) en 25 liter gistfles. Ik kom het graag ophalen.

Reinier:
Wim,

Ik heb wel intersse in je gistkast. Hoe deze aankoop te regelen? Ik woon in Delden (bij Hengelooooo).

Reinier

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie