Gezamenlijk brouwproject 2010 - de runoff!

Gestart door JWVG, 22-11-2009 19:51 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welk brouwproject zullen we in 2010 aanpakken?

Voorkeur voor weizen, en ik doe alleen mee met de weizen
3 (12.5%)
Voorkeur voor weizen, maar ik doe met beide onderwerpen mee
8 (33.3%)
Voorkeur voor ESB, maar ik doe met beide onderwerpen mee
7 (29.2%)
Voorkeur voor ESB, en ik doe alleen mee met de ESB
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 24

Stemmen gesloten: 02-12-2009 19:51 u

JWVG

Laten we gewoon even wachten tot Geert het draadje opent met de discussie. April lijkt me trouwens een uitstekend idee.

Ik sluit dit draadje als Geert het andere draadje opent. Duurt dus nog een paar dagen.

 :degroeten: JW.

Caspar

Citaat van: Gerb op 05-12-2009  10:40 uZo dat duurt nog wel heel lang!  ;D

Hmmm, time flies when you're having fun ;D.

Herman

Ik houd e.e.a. wel even in de gaten. Ik heb niet gestemd, maar als ESB liefhebber en (wellicht) aanstichter op dit forum van ESB-brouwsels wil ik ook niet achterblijven. Ik moet zeggen dat ik de mijne meestal lekkerder (lees: meer naar mijn smaak, qua hopping) vind dan Fuller's ESB, maar dat mag de pret niet drukken.

Bij het bepalen van de parameters, is er vast nog wel een variant die ik kan brouwen. Al prefereer ik natuurlijk het gebruik van MO pale ale mout.

Caspar

Ik wil ook niet vooruit lopen op de feiten, maar mijn favoriete Engelse hop is Fuggles, werd die ook niet gebruikt in de Fullers ESB ::).

JWVG

Ik sluit dit draadje, omdat ik hier een draad voor het eigenlijke ESB project heb aangemaakt.

 :degroeten: JW.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.