Bij Conrad kan je voor Euro 8,24 een regelaar kopen zie
hier.Zelf heb ik er ook een gebouwd in plaats van een stroomregelaar heb ik een adapter waar ik de spanning kan instellen 6, 7.5 en 9 V gebruik je enkel.
Je kan er geen liters mee roeren maar dat vind ik overbodig, ik heb zelfs het idee dat er een wedstrijd van ge maakt wordt van wie heeft de grootste, wort erbij dan roeren al dan niet met lucht daarna in de koelkast laten bezinken voor een uur of 4 en afgieten. Daarna weer nieuwe wort bij de slurry.
Wel 's nachts stilzetten anders treft je de andere morgen het aanrecht blad onder het gist aan. Dat zal je met een pot van 5 liter minder snel hebben.
Voor die 8,24 heb je makkelijk een regelbare 12 V adapter dan hoef je ook niet verder moeilijk te doen.
Oh ja, magneet goed uitbalanceren bij het verlijmen na drogen een testje uitvoeren.
Daarna met 4 RVS boutjes, per boutje 3 moertjes, het dekseltje van een CD doosje eroverheen en klaar is kees. Misschien dat met een grotere Fan je twee deksels op elkaar moet leggen omdat de te overbruggen afstand groter is en die dekseltjes nu ook weer niet zo stevig zijn. De magneet trekt best wel hard waardoor het kan doorzakken.
Met de boutjes kan je de hoogte nog een beetje verstellen.
Succes
Ronald