Hobbybrouwen > Prikbord

Brouwketel gezocht

(1/3) > >>

Waldonk:
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een ronde inox ketel zoals de binnenkant van de gamellen maar dan met een doormeter van 37 tot 39 cm. Er mogen deuken in zijn maar de ketel mag niet lekken. Plaatdikte minstens 1 mm maar liever 1,5 mm omdat ik er nog iets wil in vastlassen.

Adrie:

--- Citaat van: Waldonk op 04-11-2009  13:23 u ---Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een ronde inox ketel zoals de binnenkant van deze gamellen maar dan met een doormeter van 37 tot 39 cm. Er mogen deuken in zijn maar de ketel mag niet lekken. Plaatdikte minstens 1 mm maar liever 1,5 mm omdat ik er nog iets wil in vastlassen.

--- Einde van citaat ---

De gamellen zijn vrij dun, ik denk maximaal 1 mm. De gamellen kun je kopen bij autobedrijf de Kinderen in Helmond (ondertussen 40 euro per stuk, wel eerst even bellen als je deze ketels wilt kopen: 06-53846149).

Waldonk:

--- Citaat van: Adrie op 04-11-2009  13:38 u ---De gamellen zijn vrij dun, ik denk maximaal 1 mm. De gamellen kun je kopen bij autobedrijf de Kinderen in Helmond (ondertussen 40 euro per stuk, wel eerst even bellen als je deze ketels wilt kopen: 06-53846149).

--- Einde van citaat ---
De binnenketel van een gamel is te klein. Als die 36 cm was geweest, was ik er direct een gaan halen bij autobedrijf de Kinderen. Die binnenketel is, volgens ik heb kunnen lezen maar 33 cm, en ik zoek een ketel van 37 tot 39 cm.

RoodeLeeuwVenlo:

--- Citaat van: Menno op 08-06-2009  09:10 u ---In een voorsteltopic werd verwezen naar Sietsma te Heerhugowaard. Volgens diens site worden gamellen aangeboden v.a. 30,= :idea:

Ik denk dat men zich totaal niet druk maakt om de kleur groen.  :D

--- Einde van citaat ---

Niet de gamellen die men normaal gebruikt voor een herms. Deze zijn beduidend kleiner. Maar wat kun je met zo'n mobiele veldkeuken? Heeft daar al iemand over na gedacht?

Die kleine vierkante, geisoleerde gamellen van 20 liter zijn wel leuk als filterkuip voor de kleine hobbybrouwer.

Waldonk:

--- Citaat van: RoodeLeeuwVenlo op 04-11-2009  23:48 u ---Die kleine vierkante, geisoleerde gamellen van 20 liter zijn wel leuk als filterkuip voor de kleine hobbybrouwer.

--- Einde van citaat ---
Een vierkante kuip/bak kan ik niet gebruiken. Het moet een ronde zijn  :pan: als die maar een doormeter heeft van 37 tot 39cm. Ik vroeg naar inox, maar koper mag ook wel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie