Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Sjoerd  (gelezen 1528 keer)

Offline sssjoerd

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
    • Arachne Solutions
Sjoerd
« Gepost op: 17-08-2009 12:08 u »
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sjoerd, van beroep grafisch vormgever, programmeur en fotograaf (druk manneke :))
Woonachtig in Almere, Nederland, en helemaal nieuw op het gebied van bierbrouwen. Enthausiast geraakt door een kleine brouwer (Steiner) uit Beieren, DE en een bezoek aan het Archeon.

Ik sta open voor alle beginnerstips :)

Sjoerd

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Muldermans

• Super lid
  • Bier! Brouw je gewoon zelf.
Re: Sjoerd
« Reactie #1 Gepost op: 17-08-2009 12:18 u »
Hallo Sjoerd,

Van harte welkom hier op het forum, dit is de plaats waar er een wereld voor je opengaat!

Kijk eens rond op het forum, hier zul je antwoorden vinden op al je vragen, mocht er iets niet te vinden zijn, schroom dan niet om een nieuw draadje te beginnen en meestal komen de antwoorden vanzelf.

Met vriendelijke groet
Muldermans

Offline Maarten

• Super lid
« Reactie #2 Gepost op: 17-08-2009 12:28 u »
Hoi Sjoerd, welkom hier!