Sebastiaan stelt zich voor

Gestart door Sebaviaan, 13-08-2009 15:22 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebaviaan

Hallo,

Mijn naam is Sebastiaan, ben 29 jaar oud en woon in Kesteren samen met mijn vriendin en een dochter van 2,5 jaar oud.
Ik drink uiteraard al jaren bier maar heb nooit de moeite genomen zelf eens iets te ondernemen.

Tot een paar weken geleden. Ik kreeg op mijn verjaardag een bierkit van Brewferm (Ambiorix) en moest deze natuurlijk wel maken. In de familie waren de benodigheden al beschikbaar in de vorm van zo'n witte emmer met waterslot en aftapkraan, kroonkurken en zo'n bijbehorende tang en ook ontsmettingsmiddel.

De hele zooi is momenteel gecombineerd tot een emmer gistende massa en staat lekker in de huiskamer op tafel.

Omdat ik niet helemaal de regels heb gevolgd uit de gebruiksaanwijzing word het tijd om wat achtergrondinformatie te gaan vergaren......


Gerb

He welkom hier. Je zult merken dat wanneer je eenmaal een paar keer een goed bier hebt gebrouwen, de drang steeds groter wordt om nog beter en vaker bier te gaan maken. Weet waar je aan begint dus! Houdt ons op de hoogte van je verrichtingen en stel je vragen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.