3-10-2009 - OBBK2009 Bierbrouwkampioenschap

Gestart door PietO, 13-08-2009 14:44 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caspar

Mijn hemel, ik zie nu pas dat de reistijd meer dan twee uur is vanuit Amersfoort met de trein... Oscar en ik waren nog eerder in London voor het GBBF. Nou ja, je moet wat overhebben voor je hobby he ;).

Menno

Citaat van: Caspar op 29-09-2009  20:21 uMijn hemel, ik zie nu pas dat de reistijd meer dan twee uur is
Scherp...  ;D

PietO

Citaat van: MO op 28-09-2009  23:15 uIk weet niet of je dat makkelijk aan kunt passen, maar het zou mooier zijn als de websites van de brouwerijen in een nieuw scherm openen en niet zo lelijk in het frame.
Is niet moeilijk te veranderen; misschien morgen maar in een frame heeft ook z'n voordelen voor de gebruiker (afhankelijk van schermgrootte).

Rene Geilings

Citaat van: MO op 28-09-2009  23:15 uIk weet niet of je dat makkelijk aan kunt passen, maar het zou mooier zijn als de websites van de brouwerijen in een nieuw scherm openen en niet zo lelijk in het frame.
Frames zijn sowieso niet fijn. Volgend jaar willen we de website in dezelfde style als het http://www.bierbrouwersgilde.nl uitvoeren EN een digitale inschrijving mogelijk maken. Door drukke werkzaamheden is dit er dit jaar niet van gekomen. Aanbevelingen en/of opmerkingen zijn altijd welkom. We maken de site per slot van rekening voor de bezoekers.

Henielma

Citeer. Direkt na de oude stadspoort met kanon aan Uw rechterhand, gaat U naar links om onbetaald te parkeren op de Gedempte Haven.

Op de site staat het bovenstaande over onbetaald parkeren. Nu wil ik daar met TomTom heen rijden maar ik kan "Gedempte Haven" niet vinden op de (link naar de Michellin) kaart.

Bij of aan welke straat ligt deze parkeerplaats? Of wat is de naam van die parkeerplaats?

William

Volgens mij in het verlengde van de Moeregrebstraat -> Noordzijde Haven

PietO

Citaat van: William op 30-09-2009  22:44 uVolgens mij in het verlengde van de Moeregrebstraat -> Noordzijde Haven
Precies: als je op de Michelin-kaart van de routebeschrijvingen (zie www.bergsbierfestival.nl) klikt, zie net nog de tekst "Haven" staan. Verschuif de kaart iets naar rechts en je ziet "Noordzijde Haven".  Vandaar 5 min. lopen.

Gerb

Wie gaat er ook naar het OBBK? Neemt er iemand nog wat te ruilen mee? Ik neem een paar flesjes RIPA en APA mee.

De-Geert

Ik ga, maar ik ben bang dat ik niet echt wat te ruilen heb. Alleen mijn USA/UK bitter zou een optie zijn, maar die zit nog geen 2 weken op fles.


MO

Wow, William, Adrie, Gerb, Geert - wat een forummers. Ik zal lekkere biertjes tappen, OK?

Adrie

Bert (Albertus), Erik en ik komen namens De Roode Toren. Ik heb helaas weinig te ruilen, maar wat ik nog op fles heb, neem ik mee (plus natuurlijk een zwartebessenstout voor JW).

En natuurlijk verwachten we lekker bier van jou, MO!

Gerb

Martin, ik zal aan je denken. Ik weet niet of het verder handig is om afspraken over ruilen te maken. Ik neem er een stuk of 8 mee. Als iemand nog een RIS of Watertoren Extra wil, hoor ik het wel. Het aantal flesjes is beperkt.

Caspar

Ik neem zoals eerder gezegd wat Pilsjes en Weizenbock mee, de Weizenbock is nog niet goed op smaak dus ik weet niet wat jullie daarvan kunnen verwachten... maar dat maakt het extra spannend ;).

De-Geert

Hoe laat gaan de forummers er eigenlijk heen?

William

Ik hoop er rond drie uur / half vier te zijn. Kom jij ook?

[edit] Laat maar, ik zie al van ja

JWVG

Veel plezier mannen! Ik wou dat ik er bij kon zijn, maar Erna is 10 dagen zeezeilen, en ik moet 100% ouderdienst draaien  :-\. Om mezelf te troosten heb ik een mooie koffiemolen gekocht. Lekkere mokka straks  :dansen:.

 :degroeten: JW.

RobinB

Citaat van: JWVG op 03-10-2009  11:50 uVeel plezier mannen! Ik wou dat ik er bij kon zijn, maar Erna is 10 dagen zeezeilen, en ik moet 100% ouderdienst draaien  :-\. Om mezelf te troosten heb ik een mooie koffiemolen gekocht. Lekkere mokka straks  :dansen:.

 :degroeten: JW.

Een Macap of een Mazzer?

De-Geert

Citaat van: William op 03-10-2009  11:43 uIk hoop er rond drie uur / half vier te zijn. Kom jij ook?

[edit] Laat maar, ik zie al van ja
Ik ben er waarschijnlijk pas 4 uur/half 5, ik doe er lang over met de trein.  :nut:

William

Citaat van: JWVG op 03-10-2009  11:50 uOm mezelf te troosten heb ik een mooie koffiemolen gekocht. Lekkere mokka straks  :dansen:.

We nemen een koffieporter op jouw gezondheid :proost2:

Menno


Oscar

Wel bekend denk ik, maar nog niet online.....geduld...

Menno

Ik ga me nl. een krul lachen als Caspar de bokaal mee mag nemen...  >:D

William

Citaat van: Menno op 03-10-2009  19:35 uIk ga me nl. een krul lachen als Caspar de bokaal mee mag nemen...  >:D

Ga dan maar vast liggen want Caspar moet de bokaal weer meezeulen naar Amersfoort als winnaar van de C A-Klasse  ;D

Het was erg leuk en gezellig met veel succesen voor forumleden en MTG-leden.

Henielma kreeg een 2e prijs klasse A (witbier) en nog een prijs welke me even ontschoten is.
Adrie had volgens mij een 2e prijs in de klasse V met een rookporter.
Ikzelf moch me ook gelukkig prijzen: een 3e prijs in de klasse C (Imperial IPA) en een 1e prijs in de klasse V (yoghurtbier).

Menno

Citaat van: William op 03-10-2009  22:06 uGa dan maar vast liggen want Caspar moet de bokaal weer meezeulen naar Amersfoort als winnaar van de C-Klasse  ;D

BOF!

<...val lachend van mijn stoel...>



Caspar, proficiat met je overwinning & succes bij de fysio!  :D


De andere prijswinnaars: ook voor jullie een dikke felicitatie!  ;)

RobinB

Dat ziet er goed uit!
Gefeliciteerd allen!

Wat voor bier heeft Caspar mee gewonnen?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.