Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
In welke taal zijn deze scripts, PHP, javascript of anders en heb ik er een database voor nodig of kan je me anders wat meer info sturen?
De Muifelbrouwerij staat op dit festival (het is meer dan een wedstrijd).
Gek, Huttenkloas staat nog wel op de website van het festival.
Almere/Koelschip komt ook niet geloof ik. Zouden ze daarom mij gebeld hebben?
Gek, Huttenkloas staat nog wel op de website van het festival. Almere/Koelschip komt ook niet geloof ik. Zouden ze daarom mij gebeld hebben?
Maar ik denk dat ik wel naar Bergen kom, lekker een middagje bier drinken en slaap ouwehoeren.
alleen weet ik niet waar ik hem kan kopen .
Maar ik denk dat ik wel naar Bergen kom, lekker een middagje bier drinken en slap ouwehoeren.
Korrel of versch?
Tarwe BlondOngefilterd blond bier van hoge gisting met 6.5% alc. vol. Gebrouwen uit pilsmout met tarwemout voor de zachtheid en Munchenermout voor de rondheid. Met een lichte citrustoets door de gebruikte Amerikaanse Cascadehop als finishinghop. De fijne bitterheid komt van de Hallertau mittelfruhhop die gebruikt is als bitterhop. De bitterheid is berekend op 28 I.B.U. Het bier is vergist met een reincultuur van Wyeast wat zorgt voor een kruidige toets. Doordat dit bier fris geschonken hoort te worden ( 8-11 graden) is het ideaal voor de wat warmere dagen. Hoewel het altijd smaakt natuurlijk.Kortom Whyeast gist.
Weet iemand een verkooppunt in de buurt van Bergen op Zoom?