Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Ik moet ook de OBBK beker van 2 kilo meesjouwen .
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Ik neem als ruilbier denk ik mee: rookporter, een APA met chouffegist en een Pale-achtige met Rakauhop. CasparIk wil beide bieren van jou wel proberen.
Rookportertje ruilen voor een robuust rookportertje?
Een asbak in vloeibare vorm.
Rookworst
De meest vervente anti-rokers, en wat drinken ze?
Hahaha, wat heb je nog meer in de aanbieding Adrie?
Ik snap er geen r**t van.De meest vervente anti-rokers, en wat drinken ze?Een asbak in vloeibare vorm.
In klasse B zijn maar 5 bieren, dus als je daarin heb ingeschreven, is de kans meer dan 50% dat je een prijs hebt!
In klasse B zijn maar 5 bieren, dus als je daarin heb ingeschreven, is de kans meer dan 50% dat je een prijs hebt! Of wordt in zo'n geval het aantal prijzen verminderd? In klasse V zijn 7 bieren ingestuurd.
Of je nou een pils met een Irish Red vergelijkt of met een stout, dat maakt natuurlijk toch niet zoveel uit.
Bij onvoldoende kwaliteit kan de keurmeester de wedstrijdcommissie adviseren één of meerdere prijzen niet toe te kennen
De reglementen (zie website) voorziet dat er geen 3e prijs in een klasse wordt toegekent. Voor de B en V - klasse zou alleen een eerste prijs logisch zijn, echter dit is dan weer niet in overeenstemming met de regels. We zullen intern overleggen wat te doen.Echter, er is maar 1 overall winnaar -de beste Brouwer van Berrege- over alle klassen die een unieke zilveren spelt ontvangt en de super Bierpul met inscriptie als wisselbeker.