Even voorstellen: Jos

Gestart door Jos, 19-07-2009 17:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jos

Hallo forumleden,
Mijn naam is Jos, ben 56 jaar, ik heb 35 jaar bij de Kon. Luchtmacht gewerkt en ben sedert 01 januari 2008 exKLu'er.  
Ik ben in het grijze verleden (2002) al eens op dit forum geweest en heb me nu opnieuw aangemeld omdat ik inmiddels sedert juni 2008 aan het brouwen ben geslagen en natuurlijk ook vragen heb.
Ik ben eigenlijk in aanraking gekomen met bierbrouwen door mijn zoons die in hun studententijd wel eens een biertje brouwden. Eerst veel gelezen en informatie van internet gehaald en ja, het leek me dus wel wat om zelf hiermee te beginnen.  Heb eerst mijn schuur grondig aangepast, geïsoleerd, betegeld etc. allerlei spullen bij elkaar gescharreld, gemaakt, gekocht om te kunnen gaan brouwen en dat doe ik nu met veel plezier, al zijn de resultaten uiteraard nogal wisselend. Tot nu toe waren in ieder geval alle brouwsels goed te drinken..
Mijn eerste vraag zal ik een een volgend berichtje stellen.
Gr, Jos

dennis

Hallo Jos,

Welkom!
Je pakt het grondig aan met een verbouwing.  Waar kom je vandaan?

Gr,
  Dennis.

Jos

Nou een verbouwing was het niet echt hoor, maar je weet hoe schuren er vaak uitzien he. Een opslagplaats voor van alles en nog wat, een rommelhok dus. Ik woon trouwens in Lonneker, een dorpje bij Enschede.
Gr,
Jos

Oscar

Hee Jos,

Welkom op het forum ! En Lonneker is vlak bij mij... Kom na de vakantie eens kijken bij het HAB altijd gezellig.  :biersmile:
Post eens wat foto's van je installatie.  :brouwen:

De-Geert

Hee!
Jos +Lonneker +ex-Luchtmacht. , dat kan er maar 1 zijn  ;)
Goed dat je je hebt aangemeld op dit forum. Er zit hier een hele hoop brouwervaring bij elkaar.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je foto's hebt van je installatie, heb er al zoveel over gehoord.

 :degroeten:


Oscar

Citaat van: De-Geert op 20-07-2009  07:58 uJos +Lonneker +ex-Luchtmacht. , dat kan er maar 1 zijn  ;)

 ??? Een bekende van jou ?  :weetniet:

De-Geert

Jep. Mijn roots liggen ook in Twente.  ;)

Jos

Klein wereldje  ;D Ha Geert, ik had al zo'n vermoeden dat ik je hier zou tegenkomen, moest er toch maar een keer van komen ja. En Oscar, ook een keer bij HAB kijken komt er misschien nog wel van. Door  brouwsels te proeven van andere hobbybrouwers, en anderen van mijn biertjes, kun je eens vergelijken. Dus na de vakantie maar eens naar Hengelo.
Wat betreft de "installatie" , dat is een groot woord hoor, maar als ik er achter ben hoe ik foto's kan versturen, zal ik er wel wat bij doe en keer.
Gr,
Jos

Jacques

Hoi Jos,

Ook van mij een hartelijk welkom.

Je vroeg hoe je foto's op dit foum kunt plaatsen. Klik daarvoor op de link die je aan de bovenkant van elke pagina kunt vinden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.