Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Waarom is bier in fust duurder dan in een fles  (gelezen 31916 keer)

Offline EBC

• Super lid
  • Land: be
  • Beer blings us together.
    • Perron Bieren
Re: Waarom is bier in fust duurder dan in een fles
« Reactie #50 Gepost op: 18-07-2009 20:29 u »
...Qua boekhouding is het geen probleem overigens. Een collega van me vertelde me laatst nog dat hij dat gewoon opgeeft bij de belasting. Die doen er niet moeilijk over zolang je het maar aangeeft. Vind ik eigenlijk ook niet kunnen.

Ik dacht dat de belasting juist daarom een inkoop/omzet verhouding hanteerde. Zwarte inkoop wordt zo verminderd. Je kan immers niet meer verdienen dan je inkoopt. Maar met die computers tegenwoordig weet je natuurlijk precies hoeveel je van wat hebt verkocht, dus je kan altijd omzet achterhouden...dat was in mijn horecatijd niet zo.

In BelgiŽ hebben ze al een aantal pilsfraudes achter de rug met Tjechische pilsen vermomd als Jupiler. Weinig klanten vonden dat overigens erg, want die nep pils was lekkerder dan Jupiler  :D.

Maar het blijft een ernstige zaak. Er is niks mis met B-merken of kraanwater, maar de klant moet het wel weten.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline RoodeLeeuwVenlo

• Super lid
  • Land: nl
  • Ik brouw geen BierTJES maar BierEN!
    • Preuf & Praotlokaal de Klep
« Reactie #51 Gepost op: 18-07-2009 20:32 u »
Maar het blijft een ernstige zaak. Er is niks mis met B-merken of kraanwater, maar de klant moet het wel weten.

Zo is het!

Offline Maarten

• Super lid
  • Land: nl
« Reactie #52 Gepost op: 18-07-2009 20:50 u »
Zo is het!
Daar kan ik me ook prima in vinden.  :proost2:

Tags: fusten