Waarom is bier in fust duurder dan in een fles

Gestart door DP, 25-06-2009 10:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EBC

Citaat van: RoodeLeeuwVenlo op 18-07-2009  20:18 u...Qua boekhouding is het geen probleem overigens. Een collega van me vertelde me laatst nog dat hij dat gewoon opgeeft bij de belasting. Die doen er niet moeilijk over zolang je het maar aangeeft. Vind ik eigenlijk ook niet kunnen.

Ik dacht dat de belasting juist daarom een inkoop/omzet verhouding hanteerde. Zwarte inkoop wordt zo verminderd. Je kan immers niet meer verdienen dan je inkoopt. Maar met die computers tegenwoordig weet je natuurlijk precies hoeveel je van wat hebt verkocht, dus je kan altijd omzet achterhouden...dat was in mijn horecatijd niet zo.

In BelgiĆ« hebben ze al een aantal pilsfraudes achter de rug met Tjechische pilsen vermomd als Jupiler. Weinig klanten vonden dat overigens erg, want die nep pils was lekkerder dan Jupiler  :D.

Maar het blijft een ernstige zaak. Er is niks mis met B-merken of kraanwater, maar de klant moet het wel weten.

RoodeLeeuwVenlo

Citaat van: EBC op 18-07-2009  20:29 uMaar het blijft een ernstige zaak. Er is niks mis met B-merken of kraanwater, maar de klant moet het wel weten.

Zo is het!

Maarten

Citaat van: RoodeLeeuwVenlo op 18-07-2009  20:32 uZo is het!
Daar kan ik me ook prima in vinden.  :proost2:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.