Algemeen > Algemeen

IN PERU

(1/15) > >>

wim:
Beste brouwers,

morgenochtend om 11.00uur vertrekt mijn vliegtuig naar den vreemde. Spannend.
In heb de lieden van 't wort wat beloofd een thread te openen met deze titel en hier als er weer nieuws is of vragen zijn dit melden en te stellen. Dus ik open hem nu maar alvast, dan hoef ik dat niet meer te doen :)

Het word nog lachen bij de douane, zowel de Nederlandse als de Peruaanse, dit heb ik zoal bij me:
3 digitale thermometers
1 digitale PHmeter
1 flesje buffervloeistof voor PHmeter
1 webcam
2 paar werkschoenen met metalen neus en zool
2 zakken hop
20 zakjes gist (8/8/2/2 = 4 soorten)
4 CDroms met veel informatie en software
2 informatieboeken over bier (zelf samengesteld)
8 a 10 flessen bier

De gist gaat in de handbagage, de cargoruimte wordt wel op druk gehouden (gelukkig maar met dat bier), maar op temperatuur is enkel het geval als er bijvoorbeeld dieren meegaan en de KLM wist niet of dit nu het geval was.
Gelukkig staat er duidelijk op de zakjes wat erin zit (ik heb ook de bijbehorende info geprint) het zou anders denkelijk zijn dat ze hun wenkbrouwen flink zouden fronsen.
Het volgende bericht zal zijn als ik aangekomen ben.

:degroeten:

Wim

Gast:
He Wim.. namens mij en waarschijnlijk alle andere lieden van hobbybrouwen.nl bedankt voor het opstarten van deze thread..

Ik, en ik denk nog veel meer lieden, ben/zijn zeer ge´ntreseerd in de vorderingen daar in het verre peru!

Veel geluk, en misschien wel plezier :P bij de douane!

Hou ons op de hoogte en sluit die webcam aan ( en we verwachten natuurlijk niet dat hier fotos mee gemaakt worden, want deze fotos moeten van hoge kwaliteit zijn! ;D ) !

Jacques:
Hoi Wim,

Heel, heeel, heeeel veel succes in Peru!

Ik heb er eerlijk gezegd alle vertrouwen in. In een korte tijd heb jij veel geleerd over het brouwproces.
Op dit moment ben ik de diploma's van het ONK 2004 aan het uitprinten. Uiteraard is de uitslag op dit moment nog uiterst geheim maar ik wil wel even kwijt dat ik bijzonder trots ben op de resultaten van de forumleden. Gelet daarop moet het haast daar in Peru ook goed gaan!

:degroeten: Jacques

Adrie:
Beste Wim,

Ook namens mij heel veel succes gewenst. Gezien jouw activiteiten op dit forum van de laatste tijd denk ik dat ik je niet hoef te manen ons vooral op de hoogte te houden!

Groeten,

A3

Adrie:

--- Citaat van: jacbier op 20-05-2004  17:50 u ---Uiteraard is de uitslag op dit moment nog uiterst geheim maar ik wil wel even kwijt dat ik bijzonder trots ben op de resultaten van de forumleden.

--- Einde van citaat ---

Wordt het niet eens tijd voor een Hobbybrouwen clubkampioenschap?

Groeten,

A3

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie