Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Klimaatkasten te koop  (gelezen 3569 keer)

Offline Ko

• Senior lid
  • Land: nl
  • Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan!
    • CEAUX-Brew
Klimaatkasten te koop
« Gepost op: 16-06-2009 16:04 u »
Beste Brouwers,

Zojuist zat ik op bva-auctions.nl te kijken en vond daar verschillende klimaatkasten uit een laboratorium van een waarschijnlijk failliet verklaard bedrijf. Misschien dat hier voor sommige brouwers wel een mooi exemplaar tussen zit:

http://www.bva-auctions.nl/category/index/1198/60595

Ook staat er meer laboratoriumapparatuur van dit bedrijf op de site, dus misschien zitten hier meer leuke dingen tussen voor de investerende brouwer.

gr. Ko

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline De-Geert

• Super lid
Re: Klimaatkasten te koop
« Reactie #1 Gepost op: 16-06-2009 16:44 u »
Lang leve de crisis >:D, wel een site om in de gaten te houden.

Offline Adrie

• Super lid
  • Wie zijn bier eert, kiest voor vloeibaar
    • Brouwerij Het Witte Paard
« Reactie #2 Gepost op: 16-06-2009 16:47 u »
Hmmm. Die bottellijn ziet er ook wel mooi uit...

Offline bjgodefr

• Senior lid
« Reactie #3 Gepost op: 16-06-2009 16:50 u »
Als je verder surft onder 'kavels' staat er precies een ganse brouwerij te koop...
Voor de ondernemende hobbybrouwer!

Offline basterd-brewer

• Super lid
  • Wageningse Hobbybrouwer in Overleg
    • Brouwerij Wageningen: brouwen zonder grenzen
« Reactie #4 Gepost op: 17-06-2009 13:24 u »
Er staat voor kleine brouwers met uitbreidingsplannen behoorlijk wat interessants op. Een grote stoomgenerator en koel-aggregaat, afvul- en doppenmachines etc. etc. Als deze spullen werkelijk weggaan voor de prijzen die er nu nog staan als begin bod dan ben je bijna gek als je het niet koopt.  :nut:

Voor de grotere knutselaar staan er ook best een aantal aantrekkelijke zaken als kasten met stapelbakken vol onderdelen en gevulde gereedschapskarren met als start bod 50 en 30 euro terwijl de winkelwaarde van dat soort materialen waarschijnlijk eerder in de duizenden euro's loopt.  :weetniet:

Voor de koper aantrekkelijk maar de schuldeisers zullen op deze manier niet hun 9 miljoen terug gaan krijgen? Dit soort openbare veilingen zijn toch wel een verouderde manier van liquidatie en laten schuldeisers of persoonlijk eigenaren vaak met enorme schulden zitten...

Grtz, Stefan

Offline De-Geert

• Super lid
« Reactie #5 Gepost op: 17-06-2009 13:29 u »
Als deze spullen werkelijk weggaan voor de prijzen die er nu nog staan als begin bod dan be je bijna gek als je het niet koopt.  :nut:
Inderdaad! Ook gereedschap en dergelijk voor bizarre prijzen.
Deze leek me wel leuk, maar helaas staan er geen afmetingen en min-max temperaturen bij.

Offline Albertus

• De Roode Toren
  • Super lid
  • Bibo Ergo Sum
    • Brouwerij Onder de Boompjes
« Reactie #6 Gepost op: 17-06-2009 19:15 u »
Hmmm. Die bottellijn ziet er ook wel mooi uit...

Het failliete bedrijf vervaardigde en verpakte cosmetica. Je wilt toch niet jouw bieren daarmee..... ;D

Bert

Offline Muldermans

• Super lid
  • Bier! Brouw je gewoon zelf.
« Reactie #7 Gepost op: 17-06-2009 20:23 u »
Die site is trouwens geweldig! Wat een mooie spullen, jammer dat ik geen ruimte heb voor een draaibank en een zaagtafel  :( :( :( :( :( :(

Groeten
Muldermans

Offline Menno

• Super lid
  • PINT moet GROTER!
« Reactie #8 Gepost op: 17-06-2009 21:16 u »
Als je slim bent meld je je aan voor de nieuwsbrief van BVA... :idea:

Offline Kleine_Schriek

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
  • Keggen die hap!
« Reactie #9 Gepost op: 17-06-2009 22:36 u »
Ik heb ook al verlekkerd naar de RVS spullen gekeken en toen om mij heen... helaas geen plaats...

Offline wilko

• Super lid
« Reactie #10 Gepost op: 17-06-2009 23:46 u »
Ik heb ook al verlekkerd naar de RVS spullen gekeken en toen om mij heen... helaas geen plaats...

Zoeken met zoekterm "rvs*" levert inderdaad een hoop spul op, wel in het "past net in de garage" categorie.  Voor mensen die in de (semi)pro sfeer iets zoeken lijkt het zeker interessant.  Er staan ook een stel knappe RVS pompen op.

Wilko

Tags: