Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Afdelingsuitje naar brouwerij de Pelgrim, advies gevraagd  (gelezen 2092 keer)

Offline goom

• Super lid
  • Land: nl
  • lekker bier = niet vies
Afdelingsuitje naar brouwerij de Pelgrim, advies gevraagd
« Gepost op: 20-05-2010 09:37 u »
Ik ben samen met een collega belast om een afdelingsuitje te gaan organiseren in september.
We hebben het idee om een middag rond te wandelen in Delfshaven.
Het zou leuk zijn om dan een activiteit gezamenlijk te gaan doen.
Daarom vroeg ik mij af of er iemand weet of we samen zouden kunnen brouwen in De Pelgrim?

Graag advies.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline JWVG

• Super lid
  • Well, that's just ..like ..uh.. your opinion, man!
Re: Afdelingsuitje naar brouwerij de Pelgrim, advies gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: 20-05-2010 10:25 u »
Ik zou zeggen: bel ze op! Wesley is niet meer actief op dit forum, dus die kan je niet antwoorden. Als ik naar de website kijk, zijn rondleidingen mogelijk.  Maar samen brouwen is natuurlijk wel iets heel anders, dus ik zou niet te veel hoop hebben als ik jou was. Maar vragen kan altijd, natuurlijk.

:degroeten: JW.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #2 Gepost op: 20-05-2010 19:28 u »
Het zou leuk zijn om dan een activiteit gezamenlijk te gaan doen.
Daarom vroeg ik mij af of er iemand weet of we samen zouden kunnen brouwen in De Pelgrim?

En jullie willen met de afdeling samen 800-1000 liter bier gaan maken? Ze kunnen daar niet bottelen... ;) Dus ik denk niet dat samen brouwen en optie is...en met een grote groep is dat sowieso niet leuk, want je hebt niets te doen... (ja schroten en inmaischen en daarna kijken wat de brouwer doet) :) je kunt ongetwijfeld wel eens kijken bij een brouwsessie... maar dat zul je moeten afspreken....

Offline goom

• Super lid
  • lekker bier = niet vies
« Reactie #3 Gepost op: 21-05-2010 07:49 u »
Ik heb inmiddels al bericht gekregen van Wesley.
Heb het hier in de groep gegooid nu afwachten wat men wil.

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
    • Muifelbrouwerij
« Reactie #4 Gepost op: 26-05-2010 16:47 u »
De discussie over het nut en of de rol van commerciele brouwers op dit hobbybrouwforum is verplaatst naar het praatcafe (link).

Ik sluit dit onderwerp, volgens mij is goom reeds geholpen.

Tags: