Hulp bij Britse bieren kiezen

Gestart door bjgodefr, 21-04-2009 14:27 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bjgodefr

Citaat van: Oranjeboombiertje op 28-04-2009  21:09 uJammer trouwens dat je alleen die 2 bieren van st peters hebt, dat vind ik de minst lekkere. De pale ale en best bitter en ipa zijn echt heel mooi. Ook de winterwarmer is erg mooi, een wat zwaarder rood biertje.

 :degroeten:
Wesley

Dat noteren we dan voor de volgende keer.


oranjeboombiertje

Citaat van: JWVG op 28-04-2009  21:12 uNiet iedereen heeft jouw budget, Big Spender!

 :degroeten: JW.

Kom op 7 biertjes is toch ook niet veel als er zoveel bieren zijn die je niet kent. Voor mij is het ook duur (arme student en arme brouwer en zo) maar dan ga ik gewoon eens in het half of heel jaar naar een bierwinkel om lekker wat biertjes mee te nemen, dan is het in ieder geval de rit waard ;)

Gelukkig heb ik altijd nog eigen bier als brouwer zijnde ;)

 :degroeten:
Wesley

Muldermans

Ik moet ook toegeven dat ik tegenwoordig een goede slijter nauwelijks voorbij kan rijden. Helaas is het hier in Stadskanaal (en vandaag in Veendam) dat het bier assortiment niet optimaal meer is. Vandaag sprak ik een slijter en die vertelde dat hij amper nog winst maakte op de diverse bieren. De wijncultuur overheerst hier een beetje geloof ik.
Hmm eens kijken of ik hier ook wat van die lekkere britse jongens te pakken kan krijgen....

bjgodefr

De Young's Double Chocolate Stout mag er in ieder geval best wezen!
Smakelijk, vlot doordrinkbaar biertje, chocolade-achtig en een beetje romig (waarschijnlijk vd havermout). Niet al te gebrand.
Mocht wel iets meer body hebben, maar ik begrijp dat dit eigen is aan de meeste Britse bieren.

Hopmans


Wat men ook van Engels bier vindt: Ze hebben de mooiste flesjes.



William

Citaat van: Hopmans op 29-04-2009  16:44 uWat men ook van Engels bier vindt: Ze hebben de mooiste flesjes.

Hé Hop - de flesjes zijn erg mooi maar niet erg praktisch met hun dikke buikjes. Dit soort flesjes passen bij mij alleen in een frisdrankkrat. Volumetechnisch niet erg praktisch :(

bjgodefr

Citaat van: Hopmans op 29-04-2009  16:44 uWat men ook van Engels bier vindt: Ze hebben de mooiste flesjes.

Inderdaad! Ben ze aan het opsparen.  :D

Twonky

Het is geen bier maar wel een ervaring ;-)
Ik zou zeker een flesje SCRUMPY JACK mee laten nemen...

Twonky

Oscar

Citaat van: William op 29-04-2009  16:50 uDit soort flesjes passen bij mij alleen in een frisdrankkrat.

Hier in Twente passen ze ook prima in de glasbak, dat is dan weer een voordeel van Twente.. ;D ;D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.