Tournée Générale vanaf 2 juni op Canvas

Gestart door Ronnie, 17-04-2009 19:12 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liemingbrouwer

Citaat van: De-Geert op 04-12-2009  10:58 uEr werd gezegd dat ze bij Palm niet 'bleekmout +kleurmout' maar 1 soort mout gebruiken, de "palmmout".

Misschien alleen pilsmout, en voor de rest aankleuren????

De-Geert

CiteerWij maken geen bier met bleekmout en een beetje donkermout om de kleur te geven, bij ons gaat het om de smaak.
Of je het gelooft of niet, is een ander verhaal. Maar als ze afgeven op het gebruik van "donkermout" voor de kleur, zullen ze toch bedoelen dat er niet "aangekleurd" wordt.
Palm maakt wel vaker 'reclame' dat ze speciale "palmmout" gebruiken, dat lijkt me dan geen pilsmout.

Adrie

Citaat van: Liemingbrouwer op 04-12-2009  11:02 uMisschien alleen pilsmout, en voor de rest aankleuren????

Dat geloof ik niet gezien het moutprofiel in de smaak van de Palm.

RobinB

Misschien een mout tussen vienne/pale en munchner in?

De-Geert

Goede suggestie.  ;D

Citaat van: De-Geert op 04-12-2009  10:58 uDat zou dus een basismout ergens tussen "pale"  en "munchener" moeten zijn.

j3r03nq

Citaat van: De-Geert op 04-12-2009  10:58 uMet dank aan Dennis heb ik inmiddels deze serie in mijn bezit.

Koel, in wat voor een format? Dvd, divx, o.i.d? 
Is er een manier om het te delen met eventuele liefhebbers (lees ondergetekende)




dennis

Avi's, bijna 2 gig, stuur maar een pb en ik kan wel wat regelen.

RobinB

Citaat van: De-Geert op 04-12-2009  11:54 uGoede suggestie.  ;D

Hahaha!
Ik heb wel Mild-ale mout, die is íets donkerder, maar geeft toch een heel andere smaak (zoeter, vanwege dextrines)

Liemingbrouwer

Citaat van: Adrie op 04-12-2009  11:36 uDat geloof ik niet gezien het moutprofiel in de smaak van de Palm.

Je kan er ook moutsmaak en dus moutprofiel en kleur inbrengen door dit:
http://www.ireks.be/xist4c/web/Mouten_id_16732_.htm

De-Geert

Alles leuk en aardig, maar dat is toch niet wat'ie zegt?

Overigens wordt in dezelfde serie gezegd dat in de Saison Dupont geen kruiden zitten.

weed

Hallo,

morgenavond is Tournée Générale weer te zien op één om 22:10.

 :degroeten:

MM

Citaat van: weed op 03-04-2010  21:23 uHallo,

morgenavond is Tournée Générale weer te zien op één om 22:10.

 :degroeten:

Cool dan kan ik de eerste aflevering eens zien. :)

Bedankt voor het melden. :)

Derob

Naar verluidt wordt momenteel een tweede seizoen van Tournée Générale ingeblikt. Geen idee wanneer de uitzendingen gepland zijn...

dennis

Citaat van: Derob op 02-06-2010  23:10 uNaar verluidt wordt momenteel een tweede seizoen van Tournée Générale ingeblikt. Geen idee wanneer de uitzendingen gepland zijn...

Misschien aansluitend aan de serie die nu herhaald wordt?

MM

Citaat van: Derob op 02-06-2010  23:10 uNaar verluidt wordt momenteel een tweede seizoen van Tournée Générale ingeblikt. Geen idee wanneer de uitzendingen gepland zijn...

Dat klinkt interessant. :)

Jacques

Ik volg de serie nu voor de tweede keer via de Belgische tv en geniet er net zo veel van als de eerste keer. Het is een feest van herkenning omdat ik bij meeste brouwerijen op bezoek ben geweest.

MM

Citaat van: Jacques op 03-06-2010  21:57 uIk volg de serie nu voor de tweede keer via de Belgische tv en geniet er net zo veel van als de eerste keer. Het is een feest van herkenning omdat ik bij meeste brouwerijen op bezoek ben geweest.

Zoiets ben ik ook nog van plan. :)

DP

Citaat van: Jacques op 03-06-2010  21:57 uIk volg de serie nu voor de tweede keer via de Belgische tv en geniet er net zo veel van als de eerste keer. Het is een feest van herkenning omdat ik bij meeste brouwerijen op bezoek ben geweest.

Ze brengen het met veel liefde volgens mij, zo smoet...(soft met passie)
iI ieder geval brengt het mij ook veel plezier.

groet, DP  :degroeten:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.