Brouwerij De Stinkmuis

Gestart door stinkmuis, 15-04-2009 18:12 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stinkmuis

Ik ben bezig om 3 nieuwe biertje te brouwen, mochten ze naar wens zijn post ik de recepten ook :-)




Tripel:


By udybees at 2009-04-16

By udybees at 2009-04-16





Blond:


By udybees at 2009-04-16

By udybees at 2009-04-16

Grand Cru


By udybees at 2009-04-16

By udybees at 2009-04-16









Pimg

Mits je het niet verkoopt kan dit wel......

Oscar

Vanwaar die onderste balk telkens met waarschuwing?

stinkmuis

Citaat van: Oscar op 15-04-2009  18:20 uVanwaar die onderste balk telkens met waarschuwing ?

Ach voor de gein, het is toch alleen maar voor vrienden, kennissen en eigen gebruik.

Oscar

Zelfs dan zou ik die balk er niet bij doen... Je wilt toch wel een beetje "de blits" maken bij je vrienden en kennissen? En ze niet de indruk geven dat je iets ondrinkbaar hebt gebrouwen?

Hopmans


Gerb

Oscar, niet zo serieus. Dit is toch gewoon humor!

stinkmuis

Citaat van: Hopmans op 15-04-2009  18:54 uOok voor jou:

http://download.mihov.com/ir.exe

600 pixels.

 ;) :duimop:
 :degroeten:




Thnx

stinkmuis

Citaat van: Oscar op 15-04-2009  18:29 uZelfs dan zou ik die balk er niet bij doen...je wilt toch wel een beetje "de blits" maken bij je vrienden en kennissen ? en ze niet de indruk geven dat je iets ondrinkbaar hebt gebrouwen ?

Het is nog maar af te wachten of het drinkbaar blijkt, misschien ben ik wel wettelijk verplicht om de balk toe te voegen :-) samenvol :proost: :pan:

De koriander en citrus die ik in de tripel heb gekieperd was uit de losse pols :-)

Bas G

Zwalkende Fret, "weinig pissen, veel wiebelen"   :clownsmile:
Hoe verzin je het.

Ik weet niet of ik dit mijn moeder zou voorzetten.  ;)

korek

Prachtig, eindelijk iemand die het bierbrouwen ziet zoals het eigenlijk is en nog met de nodige humor ook.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.