Mijn nieuw labeltje!

Gestart door djeetn, 22-03-2009 15:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

djeetn

Wat vinden jullie ervan?


Oscar

Zeer stijlvol... Ik zou 'm kopen als ik die tegenkwam in de winkel... :)

stoffel

Ziet er heel geslaagd uit.

Daar heeft zeker veel tijd ingekropen?? ;)

Jacques

Ziet er inderdaad fraai uit.

De hoeveelheid informatie is echter wel heel beperkt. Op zijn minst zou ik de naam van de brouwerij of je eigen naam vermelden. Als je een flesje weggeeft weet degene die hem gekregen heeft van wie het flesje komt.

Nerro

Eigenlijk is dit te gaaf voor een euroflesje. Misschien nog gaver op een Belgische 33 cL fles?

Ik zou het kopen.

Drents Hopbier

Citaat van: djeetn op 22-03-2009  15:48 u

Mooi etiket. Commercieel zou het (denk ik) problemen kunnen geven. Zie het etiket van Bokkereyder van brouwerij sint Jozef uit Bree.

Hopbier

djeetn

Oei, wist niet eens dat er nog een bockereyder bestond.  :-[ Verdorie dat wordt zoeken naar een nieuwe naam!

 :denken:

djeetn

Oh ja, er zou nog een tweede etiket komen (aan de achterkant van het flesje) met daarop de info! Maar daar ben ik nog mee bezig.

Adrie


Drents Hopbier

Citaat van: djeetn op 22-03-2009  16:17 uOei, wist niet eens dat er nog een bockereyder bestond.  :-[ Verdorie dat wordt zoeken naar een nieuwe naam!

Het is Bokkereyder. Met zijn pittigere smaak en een iets hogere graad volumealcohol (6°) http://www.brouwerijsintjozef.be/bokkereyer.htm

Hopbier

stoffel

Maar ze kunnen natuurlijk altijd lastig doen omdat de naam er teveel op lijkt.
Hangt er natuurlijk vanaf of je commercieel gaat of niet.

djeetn

Dat is ook weer waar, en dat is niet het geval.  ;)

wiwi

Zou ge de bockeryers niet in Limburg laten?

djeetn

Misschien wel,  :denken: een nieuwe naam dan maar hé  :'(

Nerro

Hoe heb je die swirls eigenlijk gemaakt?

djeetn

Oh ja... juist, dat wilde ik jullie nog vertellen! Ga eens naar www.shutterstock.com daar kun je (tegen betaling  :(  ) foto's en afbeeldingen en dergelijke downloaden, je hebt een ENORME keuze (allemaal rechtenvrij)! Het lijkt erop dat ik zeer veel werk in dat labeltje heb gestoken maar in werkelijkheid was het maar een uurtje of zo! Je hebt wel adobe illustrator of photoshop nodig (ik heb een gratis try-out van illustrator gedownload voor 30 dagen).

 :biersmile:

Bas G

Niet slecht voor een uurtje werk.  :)

stoffel

Citaat van: djeetn op 23-03-2009  13:51 uOh ja... juist, dat wilde ik jullie nog vertellen! Ga eens naar www.shutterstock.com daar kun je (tegen betaling  :(  ) foto's en afbeeldingen en dergelijke downloaden, je hebt een ENORME keuze (allemaal rechtenvrij)! Het lijkt erop dat ik zeer veel werk in dat labeltje heb gestoken maar in werkelijkheid was het maar een uurtje of zo! Je hebt wel adobe illustrator of photoshop nodig (ik heb een gratis try-out van illustrator gedownload voor 30 dagen).

 :biersmile:

De achtergrond met het bruine schildje doet me in ieder geval aan dat logo van TMF denken, of vergis ik me? ???

djeetn

Weet ik niet, ik kijk daar niet naar  ???

stoffel

Citaat van: djeetn op 24-03-2009  14:36 uWeet ik niet, ik kijk daar niet naar  ???

Ik ook niet, mijn zus heeft gewoon een dergelijke tshirt.

Ronnie

Citaat van: wiwi op 22-03-2009  19:11 uZou ge de bockeryers niet in Limburg laten?

In West-Vlaanderen was het de Bende van Baeckelant, dat waren ook bokkenrijders werd verteld.

djeetn

Aha, das meer iets voor mij   :D ik zal meteen eens gaan opzoeken zie...

Bedankt hé

Jacques

Citaat van: wiwi op 22-03-2009  19:11 uZou ge de bockeryers niet in Limburg laten?

Ook in de Kempen waren de bokkenrijders actief.

RoodeLeeuwVenlo

Citaat van: Jacques op 25-03-2009  06:32 uOok in de Kempen waren de bokkenrijders actief.

Limburg en de Kempen bestonden toen als naam nog niet voor het gebied wat er nu mee bedoeld wordt. Volgens mij hoorde beide gebieden toen bij Brussel. Ik heb ergens nog een oude kaart liggen.

Louis

stoffel

Hier heb je nog wel een leuke kaart:

Kaart van de Nederlanden


Kennelijk ligt het hedendaagse Limburg grotendeels in het toenmalige gebied van Luik, en voor de rest in Brabant.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.