Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: PT100 silicone 3 draads  (gelezen 3706 keer)

Offline hansvdm

• Vol lid
  • Land: 00
PT100 silicone 3 draads
« Gepost op: 02-03-2009 22:47 u »
Voor mijn regelaar heb ik een 3 draads PT100 nodig.

Helaas is de Fühler-shop er niet meer op e-bay, waar de PT100 kocht voor mijn paneelmeter...

Ik vond wel een andere ebay shop in Duitsland die ook de door mij gewenste 3 draden PT100 kan leveren.

Nu zijn de verzendkosten aan de hoge kant (bijna 16 euro). Echter bij meerdere aankopen blijven deze gelijk. Heeft iemand interesse, dat scheelt dan in de verzendkosten.

Info:http://stores.ebay.nl/Pohltechnik_Sensoren-Fuhler_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ260257519QQftidZ2QQtZkm

Stuur een berichtje bij interesse.

Hans

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: PT100 silicone 3 draads
« Reactie #1 Gepost op: 02-03-2009 23:06 u »
Nu zijn de verzendkosten aan de hoge kant (bijna 16 euro). Echter bij meerdere aankopen blijven deze gelijk. Heeft iemand interesse, dat scheelt dan in de verzendkosten.

Verzendkosten in Duitsland € 1,90 en naar Nederland € 16?  ??? Dat moet haast wel een foutje zijn. Bij de meeste Duitse e-bayverkopers liggen de verzendkosten naar Nederland op ongeveer twee keer zo hoog als naar een adres in Nederland.
Voor veel kleine spullen zoals deze voeler die ik via e-bay in Duitsland heb gekocht moest ik € 4,5 tot € 10 aan verzendkosten betalen. Die € 10 vond ik trouwens aan de hoge kant. Meestal beperkt het zich tot € 7,50 tot € 8.

Online Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #2 Gepost op: 02-03-2009 23:19 u »
Ik zie nu dat die man inderdaad € 15,80 rekent voor verzending naar Nederland. Dat is volkomen belachelijk. Ik vraag mij af of dit niet een vergissing is.

Maar er zijn heel wat meer aanbieders van PT100's die aanzienlijk veel lagere verzendkosten rekenen. Het zou wel eens voordeliger kunnen zijn om iets meer te betalen voor de voeler bij een verkoper die lagere verzendkosten in rekening brengt. Dit soort afwegingen maak ik regelmatig bij aankopen via e-bay.

Offline hansvdm

• Vol lid
  • Land: 00
« Reactie #3 Gepost op: 03-03-2009 12:48 u »
Inderdaad een hoog bedrag. Indien iemand ander tips heeft hoor ik het graag.

Het bedrag valt echter wel mee als er minimaal een stuk of 3 a 4 worden gekocht. Bij 4 stuks zijn de verzendkosten dan b.v. euro 4 per stuk.

Offline Bluecold

• Eerste berichten geplaatst
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 03-03-2009 13:47 u »
www.auberins.com
Daar zijn ze een stuk redelijker. Ik had $17 verzendkosten voor een hele PID tempcontrol kit met PT100.

Offline Edgar

• Super lid
  • Land: be
« Reactie #5 Gepost op: 03-03-2009 16:22 u »
Ik wil er op wijzen dat als iemand 'kosten' aanrekent, zoals in dit geval verzendkosten, die persoon in redelijkheid moet kunnen aantonen dat dat ook werkelijk 'kosten' zijn, en geen verkapte prijsverhoging of 'fee'. Ik snap dat dit lastig is om via email met een verre Aziaat uit te vechten, maar soms lukt dat.

Ik vraag bij een leverancier die ergens hoge kosten voor aanrekent standaard naar een specificatie van die kosten en dat leidt regelmatig, zeker als je even 'helpt' met een eigen suggestie van een alternatief, tot spectaculaire verlagingen.

Dat een vervoerder geld verdient met vervoeren is redelijk, maar dat een leverancier van die taart meeëet is dat niet.

Online Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #6 Gepost op: 03-03-2009 23:00 u »
Ik wil er op wijzen dat als iemand 'kosten' aanrekent, zoals in dit geval verzendkosten, die persoon in redelijkheid moet kunnen aantonen dat dat ook werkelijk 'kosten' zijn, en geen verkapte prijsverhoging of 'fee'. Ik snap dat dit lastig is om via email met een verre Aziaat uit te vechten, maar soms lukt dat.

In dit geval gaat het om een Duitser. Dat moet een stuk makkelijker zijn.

Offline basterd-brewer

• Super lid
  • Wageningse Hobbybrouwer in Overleg
    • Brouwerij Wageningen: brouwen zonder grenzen
« Reactie #7 Gepost op: 04-03-2009 12:52 u »
PT100 sensoren zijn De standaard in meet en regelland, 2;3;4 draads en verschillende behuizingen en besnoeringen te verkrijgen via industriële leveranciers. Onder andere www.leiderdorpinstruments.nl maar een beetje googlen levert veel meer adressen.

Grtz, Stefan

Offline EBC

• Super lid
  • Land: be
  • Beer blings us together.
    • Perron Bieren
« Reactie #8 Gepost op: 04-03-2009 15:35 u »
Volgens mij is de fuehlershop gerevamped naar deze winkel: http://stores.ebay.de/TEMPERATUR-MESS-SENSOR-SHOP

Tags: