Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht: schroefdraad uit biervat  (gelezen 3207 keer)

Offline Polleke

• Vol lid
  • Land: nl
    • Bier, wijn, en likeurgilde "Ambrasserie Hulst"
Gezocht: schroefdraad uit biervat
« Gepost op: 03-02-2009 10:36 u »
Voor een ander project ben ik op zoek naar de binnenste schroefdraad die bovenin een (commercieel) biervat zit.
Ik heb een vat gekocht bij de schroot, maar daar zat deze niet meer in en heb deze dus wel nodig.

Heeft iemand deze nog liggen van een afgedankt vat dat hij heeft opengesleten als brouwketel en hem aan mij kwijt wilt?

Groet, Paul

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline HuygenMeester

• Senior lid
    • HuygenMeester
Re: Gezocht: schroefdraad uit biervat
« Reactie #1 Gepost op: 05-02-2009 14:40 u »
Hallo Polleke

Ik heb een drukventiel uit een Bavaria-vat van 50 liter liggen :denken: Is dat wat je bedoelt?
Je kunt het komen halen(of laten halen)(gratis); want opsturen wordt een dure zaak (het deksel zit er nog aan vast) :huilen: Misschien is het wel te ver maar ik kon in je profiel niet zien waar je brouwt.
Ik hoor wel.
groeten
Huygenmeester
(Heerhugowaard)

Offline Polleke

• Vol lid
« Reactie #2 Gepost op: 05-02-2009 17:21 u »
Hoi Huygenmeester,

Bedankt voor je aanbod. Ik zou er best een eindje voor willen rijden, maar helaas is Heerhugowaard me net iets (230 km) te ver om het te komen halen vanuit Graauw (Zeeuws-Vlaanderen).
Mocht ik iemand vinden die binnenkort daar in de buurt moet zijn zal ik zeer zeker aan je aanbod denken!

Groet, Paul

Offline Ronnie

• Reynaert Wijn- en Bier Gilde
  • Super lid
  • Land: be
  • Medewerker Reynaert Wijn-makers & Brouwers Gazet
« Reactie #3 Gepost op: 05-02-2009 17:30 u »
Voor een ander project ben ik op zoek naar de binnenste schroefdraad die bovenin een (commercieel) biervat zit.

Is het bedoeld als onderstuk om een refractiekolom mee te maken? Dan heb ik een gratis stuk van het type fijne schroefdraad (er bestaat ook Engelse gasdraad - grote stap).

Voor de oudere inox vaten heb ik ook nog een snelopzet kap liggen, ook gratis. (voor tapinstallatie).

Ik woon 14 km Oost van Gent en mijn oudste zoon woont aan de grens bij Sas van Gent. Heb ook buren die zeer vaak in hun buitenhuis zijn in de buurt van Domburg, Walcheren.

Offline Polleke

• Vol lid
« Reactie #4 Gepost op: 05-02-2009 17:32 u »
Ronnie, je slaat de schroef(draad) op z'n kop!
Ik pm je wel even.

Offline Ronnie

• Super lid
« Reactie #5 Gepost op: 05-02-2009 17:40 u »
Ha, maar ik zie dat je vlakbij Hulst woont, Ambrasserie gilde! Eddy B. en Jan DV komen vaak naar onze gilde. is ook nog een mogelijkheid.

Offline Polleke

• Vol lid
« Reactie #6 Gepost op: 05-02-2009 17:48 u »
Eddy B. zie ik graag. Dus als je hem een stukje mee wilt geven ben ik daar zeer mee geholpen. Ga ik daar nog eens bij op de koffie....
(Ik wist trouwens niet dat eddy ook bij het reynaert bier en wijngilde zat)

Offline Ronnie

• Super lid
« Reactie #7 Gepost op: 05-02-2009 17:52 u »
Vraag 'm wanneer ie komt, dan kom ik ook.

Tags: thuistap