06-06-2009 ONK 2009 bij de Koningshoeven te Tilburg

Gestart door Oscar, 09-01-2009 17:01 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JWVG

Citaat van: Sietze K op 05-06-2009  10:07 uAls je je opgegeven naam weet en het ons verteld , zullen wij in staat zijn de keuringsformulier(en) op te diepen.
 :degroeten: en tot morgen
Sietze

Hmm.... mijn naam onthouden. Dat zou toch moeten lukken tot minstens een half uur na aanvang  samenvol. Ik schrijf hem voor de zekerheid wel op mijn hand  :idea:.

Dank voor de snelle reactie, en de fantastische service tot nu toe Sietze!  :groots:

 :degroeten: JW.


Henielma

Citaat van: Sietze K op 05-06-2009  10:17 uAls ik alles op tijd geregeld heb, zal ik je persoonlijk welkom heten.
 :degroeten:
Sietze

Sietze, ik zie je op de camping.

Tot straks.

Adrie

En, mannen, krijgen we al zenuwen op de maag?  >:D

Tsjerk

Citaat van: Adrie op 05-06-2009  12:25 uEn, mannen, krijgen we al zenuwen op de maag?  >:D

Nee, geen last van. Er zitten van mij geen toppers bij dus hoef ik dit jaar geen kriebels te krijgen.  :weetniet:

Batavier

Wie heeft er nog meer een uitnodiging gehad?
Ik neem aan iedreen die heeft ingezonden.

Adrie

Citaat van: Batavier op 05-06-2009  12:39 uWie heeft er nog meer een uitnodiging gehad?


Ssstt! Dat moet geheim blijven!

Oscar

Citaat van: Batavier op 05-06-2009  12:39 uWie heeft er nog meer een uitnodiging gehad?

 ;D Ja ikke ook.... :D :D  (1 actie van 4 jaar geleden...en nog spreken ze ervan....  ;) )

Gerb

Ik begin wel een beetje angstig te worden. Misschien had ik niet zo hoog van de toren moeten blazen. Toén was ik vol zelfvertrouwen, maar nu..... Ik heb ook geen brief gekregen. Zal ik maar thuisblijven?

Oscar

Citaat van: Gerb op 05-06-2009  12:49 uZal ik maar thuisblijven?

Dan mis je all the fun !!  samenvol

RobinB

Citaat van: Gerb op 05-06-2009  12:49 uIk begin wel een beetje angstig te worden. Misschien had ik niet zo hoog van de toren moeten blazen. Toén was ik vol zelfvertrouwen, maar nu..... Ik heb ook geen brief gekregen. Zal ik maar thuisblijven?

Nee joh!
De Olympische gedachte he? ;D

Tsjerk

Citaat van: Oscar op 05-06-2009  12:49 u;D Ja ikke ook.... :D :D  (1 actie van 4 jaar geleden...en nog spreken ze ervan....  ;) )

Van die brief heb ik toen wel de kriebels gekregen.
Het was overigens 3 jaar geleden.  :clownsmile:

//_______  Deze foto is toen genomen.
\\

Gerb

......was een grapje..... Ik kom echt wel. Ik kijk eigenlijk nog het meest uit naar het ruilen en praten over bier met z'n allen.

Oscar

Citaat van: Tsjerk op 05-06-2009  13:12 uHet was overigens 3 jaar geleden.  :clownsmile:

Nee, nee de eerste keer was 4 jaar geleden... :weetbeter:

Citaat van: Gerb op 05-06-2009  13:13 uIk kijk eigenlijk nog het meest uit naar het ruilen en praten over bier met z'n allen.

Is dat niet de kern van al onze uitjes ?  :biersmile:

Adrie

Zo, ik ga wat eten in elkaar flanzen, dan de kinderen douchen en op bed leggen en dan vertrek ik samen met Albertus richting camping. Tot vanavond of morgen, jongens!

djeetn


wilko

Citaat van: djeetn op 05-06-2009  19:55 uamuseer jullie mannen  :degroeten:

Tot morgen... robertw en ikzelf zullen in de loop van de dag ook op komen dagen.

Hopelijk komen er niet teveel buien boven die camping de komende nacht :)

Wilko

Jacques

Er is een nieuwe draad aangemaakt voor de nabeschouwingen en foto's van het ONK 2009. Zie hier.

Daarom is deze draad gesloten.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.