06-06-2009 ONK 2009 bij de Koningshoeven te Tilburg

Gestart door Oscar, 09-01-2009 17:01 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EBC

Citaat van: Oscar op 02-06-2009  23:27 uVolgens mij ben jij hier degenen die regelmatig stookt   ;D ;D

Inderdaad, misschien wel een beroepsmisvorming...of hoe noem je zoiets...hobbymisvorming dan  :D

Maarten

Citaat van: Oscar op 02-06-2009  21:40 uEn als het uitkomt ben ik rond 18.00 uur op de camping, dan ff tent op zetten en dan chinezen (Hebben ze toch wel in Moergestel?) met de aanwezigen?
Ik zit te denken, als ik pas na het eten ga reizen ben ik er pas vrij laat, en mis ik de hele preparty. Als het enigszins te plooien is kom ik ook wat eerder, kan ik helpen met eventuele partytenten opzetten, en ben ik zeer te porren voor een chinees (oid).

Caspar

Citaat van: Oscar op 02-06-2009  21:40 uHad ik je toch al beloofd...ik heb nog een flinke voorraad (van pappie van vroeger... :) ) Neem ik mee. En als het uitkomt ben ik rond 18.00 uur op de camping, dan ff tent op zetten en dan chinezen (Hebben ze toch wel in Moergestel?) met de aanwezigen?

Oeps vergeten ::). Ik ben er rond 16:30 denk ik... zoals het er nu uit ziet neem ik een kratje of 2 met ruil en zuip bieren :proost:.

Adrie

Albertus en ik zullen ergens tussen 21:00 en 21:30 arriveren.

Albertus

Citaat van: Herman op 02-06-2009  22:23 uWat zetten we er ook al weer op? Naam brouwer, naam bier (,type), alcohol, begin-eind SG en botteldatum?

Ik plak dit etiket op m'nruilbieren:



Bert

JWVG

Ik zal ze ook netjes stickeren. Ik neem alle beloofde bieren voor bbq-ers 's avonds wel mee. De rest zal ik overdag meenemen naar het ONK.

 :degroeten: JW.

Oscar

Citaat van: Caspar op 03-06-2009  09:03 uOeps vergeten ::). Ik ben er rond 16:30 denk ik...

Ik denk dat je de eerste bent. Kun je alvast in het dorp wat boodschapjes doen (Snacks, ontbijt, koffie... ;D)

JWVG

Citaat van: Oscar op 03-06-2009  18:39 uIk denk dat je de eerste bent. Kun je alvast in het dorp wat boodschapjes doen (Snacks, ontbijt, koffie... ;D)

.... aspirine..... norrit.....

Menno

Hahahah!  ;D

Jongens, komend weekend zijn er wegafsluitingen. Zie ook de Telegraaf, of van A naar Beter punt nogwat. 8)
Mocht men over deze weg willen rijden, je zult een andere moeten nemen! ::)

Henielma

Zojuist al mijn bieren van een etiket voorzien.

Caspar is om 16:30 niet de eerste denk ik. Vrijdagmorgen ga ik alle spullen verzamelen en de auto inpakken en na het middageten aanrijden richting camping. Ik verwacht er om 15:30 uur te zijn.

Herman

Ik ben ook net bezig met etiketteren, althans voorbereiden (waar zijn die etiketten nou?).

Zouden we bij de Bosfazant aangemeld zijn als natuurliefhebbers? Qua doelgroep past het geloof ik niet echt, al is dat vaak toch maar een commercieel praatje.

Jacques

Ik heb net gekeken waar de camping ligt en zag dat deze pal tegen kom van Moergestel ligt. Je eerst door de kom voordat je op weg zit naar de trappisten. Dat is wel een behoorlijk stuk kruipen.

Oscar

Citaat van: Jacques op 03-06-2009  23:09 uDat is wel een behoorlijk stuk kruipen.

± 4 km volgens mijn informatie  :)

JWVG

Weet iemand trouwens wat meer over de activiteiten naast de lezingen? Ik las hobbybrouwdemonstraties (van wie?) en verkoop van speciale mout en hopsoorten (hoe speciaal?) Enne... qua bier is er uitsluitend La Trappe, toch?

 :degroeten: JW.

Oscar

Citaat van: JWVG op 03-06-2009  23:19 uIk las hobbybrouwdemonstraties (van wie?)

Brouwers v/d Roerstok?

Citaat van: JWVG op 03-06-2009  23:19 uen verkoop van speciale mout en hopsoorten (hoe speciaal?)

Assortiment Brouwland... beoordeel zelf... ;)

Citaat van: JWVG op 03-06-2009  23:19 uEnne... qua bier is er uitsluitend La Trappe, toch?

Ja dat denk ik wel... :biersmile:

René K

Helaas zal ik niet aanwezig zijn bij het ONK :-[.
Iedereen alvast veel plezier toegewenst en hopelijk gaan er veel prijzen naar leden van het forum!


JWVG

Ik vraag me trouwens af hoe ik mijn flesjes en de keuringsformulieren zal weten te vinden. Volgens mij heb ik nergens genoteerd welke code er bij welk bier hoort  :P.

 :degroeten: JW.

Henielma

Soms zijn de keuringsformulieren op naam gesorteerd. Vorig jaar moest je echter je nummer op het etiket weten.

Dit jaar voor de zekerheid die nummers maar overgeschreven en die heb ik bij me. Behalve van 1 bier want dat heb ik later ingeleverd en toen was ik dat vergeten.

Maar ik neem aan dat je de flesjes en keuringsformulieren wel terug krijgt zaterdag op de een of andere manier.

JWVG

Ik ben dus vergeten die nummers over te schrijven  :verbergen:

 :degroeten: JW.

Sietze K

Citaat van: JWVG op 05-06-2009  09:29 uIk vraag me trouwens af hoe ik mijn flesjes en de keuringsformulieren zal weten te vinden. Volgens mij heb ik nergens genoteerd welke code er bij welk bier hoort  :P.

 :degroeten: JW.
Als je je opgegeven naam weet en het ons vertelt, zullen wij in staat zijn de keuringsformulier(en) op te diepen.
 :degroeten: en tot morgen
Sietze

Sietze K

Citaat van: Oscar op 03-06-2009  23:23 uBrouwers v/d Roerstok?

Assortiment Brouwland... beoordeel zelf... ;)

Ja dat denk ik wel... :biersmile:
Helemaal juist.
 :degroeten:
Sietze

Sietze K

Citaat van: Jacques op 03-06-2009  23:09 uIk heb net gekeken waar de camping ligt en zag dat deze pal tegen kom van Moergestel ligt. Je eerst door de kom voordat je op weg zit naar de trappisten. Dat is wel een behoorlijk stuk kruipen.
Je hoeft niet door de kom ,de Eindhovenseweg uitlopen en dan ben je er bijna al.
 :degroeten:
Sietze

Sietze K

Citaat van: Herman op 03-06-2009  23:06 uIk ben ook net bezig met etiketteren, althans voorbereiden (waar zijn die etiketten nou?).

Zouden we bij de Bosfazant aangemeld zijn als natuurliefhebbers? Qua doelgroep past het geloof ik niet echt, al is dat vaak toch maar een commercieel praatje.
Als amateur bierbrouwers ,uitgerust met ,beertenders en flessenkoelers en zelfgebrouwen bierachtige versnaperingen
niets te  :verbergen:    :degroeten:
Sietze

Oscar

Wandel route van Kamping naar LaTrappe :



± 45 minuten...

Sietze K

Citaat van: Henielma op 03-06-2009  20:44 uZojuist al mijn bieren van een etiket voorzien.

Caspar is om 16:30 niet de eerste denk ik. Vrijdagmorgen ga ik alle spullen verzamelen en de auto inpakken en na het middageten aanrijden richting camping. Ik verwacht er om 15:30 uur te zijn.
Als ik alles op tijd geregeld heb, zal ik je persoonlijk welkom heten.
 :degroeten:
Sietze

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.