Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Volgens mij ben jij hier degenen die regelmatig stookt
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
En als het uitkomt ben ik rond 18.00 uur op de camping, dan ff tent op zetten en dan chinezen (Hebben ze toch wel in Moergestel?) met de aanwezigen?
Had ik je toch al beloofd...ik heb nog een flinke voorraad (van pappie van vroeger... ) Neem ik mee. En als het uitkomt ben ik rond 18.00 uur op de camping, dan ff tent op zetten en dan chinezen (Hebben ze toch wel in Moergestel?) met de aanwezigen?
Wat zetten we er ook al weer op? Naam brouwer, naam bier (,type), alcohol, begin-eind SG en botteldatum?
Oeps vergeten . Ik ben er rond 16:30 denk ik...
Ik denk dat je de eerste bent. Kun je alvast in het dorp wat boodschapjes doen (Snacks, ontbijt, koffie... )
Dat is wel een behoorlijk stuk kruipen.
Ik las hobbybrouwdemonstraties (van wie?)
en verkoop van speciale mout en hopsoorten (hoe speciaal?)
Enne... qua bier is er uitsluitend La Trappe, toch?
Ik vraag me trouwens af hoe ik mijn flesjes en de keuringsformulieren zal weten te vinden. Volgens mij heb ik nergens genoteerd welke code er bij welk bier hoort . JW.
Brouwers v/d Roerstok? Assortiment Brouwland... beoordeel zelf... Ja dat denk ik wel...
Ik heb net gekeken waar de camping ligt en zag dat deze pal tegen kom van Moergestel ligt. Je eerst door de kom voordat je op weg zit naar de trappisten. Dat is wel een behoorlijk stuk kruipen.
Ik ben ook net bezig met etiketteren, althans voorbereiden (waar zijn die etiketten nou?).Zouden we bij de Bosfazant aangemeld zijn als natuurliefhebbers? Qua doelgroep past het geloof ik niet echt, al is dat vaak toch maar een commercieel praatje.
Zojuist al mijn bieren van een etiket voorzien. Caspar is om 16:30 niet de eerste denk ik. Vrijdagmorgen ga ik alle spullen verzamelen en de auto inpakken en na het middageten aanrijden richting camping. Ik verwacht er om 15:30 uur te zijn.