Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Onbedrukte bierglazen

Gestart door bartbier, 04-12-2008 13:44 u

Vorige topic - Volgende topic

bartbier

Hoi jongens, Ik zoek dringend een aantal onbedrukte bierglazen, liefst genre palm 33 cl.
Iemand een idee waar ik er zo'n 25 a 50 onbedrukt of eventueel met eigen logo bedrukt kan vinden?

groeten en bedankt

de kerstman

Oscar

Onbedrukt: kijk eens bij een xenos.... ;)

Edgar

Citaat van: Oscar op 04-12-2008  14:39 uOnbedrukt: kijk eens bij een xenos.... ;)

België...

Ko

Citaat van: Edgar op 04-12-2008  14:55 uBelgië...

In België drinken mensen toch ook gewoon bier uit glazen.....

Of staat er op ieder glas een print  :weetbeter:

Eduard

Bij een tweedehandszaak. Soms vind je daar glazen waar het logo in de loop der tijd helemaal weggewassen is.

Pad

Hey Bart,

Google even op 'ZKW'. Zij bedrukken glazen, wij hebben bij hun ook een offerte gevraagd en gaan waarschijnlijk zeer binnenkort onze eigen glazen laten bedrukken daar. (Volgens mij moet je hier ook wel blanco glazen kunnen bestellen.)

HansW

In de ikea hebben ze er ook een aantal: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/07725/

Toen ik laatst in de colruyt was hadden ze er ook een aantal onbedrukte...

Groeten

Hans

Ronnie

Citaat van: Ko op 04-12-2008  15:43 uIn België drinken mensen toch ook gewoon bier uit glazen..

Tuurlijk uit GLAZEN! Niet uit limonadebekertjes zoals onze Noorderburen een pilsje drinken.

HansW

Heb de glazen van de colruyt eens bekeken en ze komen van volgend bedrijf:http://www.durobor.be.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groeten

Hans

Koen

RobinB

Citaat van: Ronnie van 't Lobos op 04-12-2008  17:34 uTuurlijk uit GLAZEN! niet uit limonadebekertjes zoals onze Noorderburen een pilsje drinken.

???

Niet nodig om hem meteen zo af te blaffen, de crux van zijn vraag zit hem namelijk in de tweede zin:
"Of staat er op ieder glas een print"

Met andere woorden zo moeilijk moet het toch niet zijn om onbedrukte bolglazen te vinden?
Volgens mij zou je hier best slagen bij de Xenos of Blokker (ergens tussen de limonade bekertjes  :clownsmile: ), dus zoiets moet er in België toch ook wel zijn?
Beetje omslachtig om te hopen op 25 identieke afgesleten bolglazen bij een tweedehands winkel of meteen een offerte te plaatsen in de professionele handel?

bartbier

Brouwers,

Bedankt allen voor de links, toch nog niet helemaal gevonden wat ik zoek.
Misschien morgen maar eens contact opnemen met ZKW of de MAKRO bezoeken.
Casa leverde niets op, colruyt heeft een Durobor glas dat nogal groot uitvalt.

Enfin, we zoeken verder.

Menno

Citaat van: Pad op 04-12-2008  16:35 uGoogle even op 'ZKW'. Zij bedrukken glazen, wij hebben bij hun ook een offerte gevraagd en gaan waarschijnlijk zeer binnenkort onze eigen glazen laten bedrukken daar. (Volgens mij moet je hier ook wel blanco glazen kunnen bestellen.)
Als ik ga zoeken, dan kom ik uit op koplampen, DTM-fora etcetera... :weetniet:

bartbier

Menno

dennis

Bij de ikea heb ik deze gekocht:

Mooie vorm en steviger dan mijn andere bierglazen, uitgezonderd een Leffe glas, die komt in de buurt.

RobinB

Hey die hebben wij ook!
Maar bij ons is het een wijnglas? ??? ;D

heijligers

Citaat van: RobinB op 06-12-2008  17:07 uHey die hebben wij ook!
Maar bij ons is het een wijnglas? ??? ;D
Bij IKEA ook :D

JWVG

Onze wijnglazen zijn zo'n 180 ml, tot de rand toe gevuld. Deze zijn bijna twee keer zo groot. Gezien de vorm en de inhoud lijken ze me (ook) prima als bierglas.

:degroeten: Jw.

dennis

Ik drink erg weinig wijn  ;D

Ik vond dit glas wel lijken op het oude glas van Rochefort en dat vond ik altijd wel een prettig en 'lekker' glas:

Jacques

Dat is natuurlijk de vorm van het Westmalle glas. Dit glas is redelijk populair. Diverse bieren worden geschonken in zo'n glas.

Oscar

Citaat van: Jacques op 07-12-2008  14:39 uDat is natuurlijk de vorm van het Westmalle glas.

hmmm  :neenee: :neenee:

Zoek de verschillen:

Jacques

Citaat van: Jacques op 07-12-2008  14:39 uDat is natuurlijk de vorm van het Westmalle glas.

Citaat van: Oscar op 07-12-2008  15:16 uhmmm  :neenee: :neenee:

Echt wel!

Zie

Westmalle heeft meerdere glazen (gehad).

Het Rochefort glas is inmiddels ook veranderd.

JWVG

.
Citaat van: Jacques op 07-12-2008  14:39 uDat is natuurlijk de vorm van het Westmalle glas. Dit glas is redelijk populair. Diverse bieren worden geschonken in zo'n glas.

Hmmm.... dus het oude Rochefortglas heeft wel de vorm van het Westmalle glas, maar het Westmalle glas heeft niet de vorm van het oude Rochefortglas  :nut:. Even gesteld dat ik je tot hier toe kon volgen: wat is nou precies je punt, Jacques? Jij vindt dat elk glas in (ongeveer) die vorm schatplichtig is aan Westmalle? Waren er geen andere glazen in (ongeveer) die vorm voordat het Westmalle glas verscheen?

:degroeten: JW

Edgar

Dat heet toch gewoon een kelkglas?

Vergelijkbare Topics (1)

17950

Reacties: 26
Gelezen: 10853

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.