Algemeen > Stel je voor

BrouwerRoel stelt zich voor

(1/1)

BrouwerRoel:
Hallo iedereen,

Mijn naam is Roel, 27 jaar en kom uit Roosendaal. Ik ben al jaren een liefhebber van bier  :biersmile: Laatst ben ik op internet eigenlijk per toeval terecht gekomen bij de bierkits van Brewferm en en mijn interesse voor het zelf brouwen van bier was meteen gewekt. Twee weken geleden heb ik een Brewferm Startpakket Deluxe aangeschaft met pils bierkit, tja je moet ergens beginnen  ;) Mijn eerste flesjes zijn inmiddels gebotteld en het wachten is begonnen, maar ik vind het zelf brouwen nu al zo ontzettend leuk dat ik deze hobby straks verder uit wil gaan breiden. Mede dankzij dit forum kan ik mijn kennis vergroten, alvast bedankt hiervoor.

Proost,

BrouwerRoel

Jacques:
Welkom Roel!

Op dit forum is inderdaad veel te leren. Continu wordt onze kennis groter. Desondanks zijn er nog steeds diverse vraagtekens waardoor we nog een hele tijd verder kunnen met dit forum. Soms denk je het te snappen maar dan blijkt het toch weer net een beetje anders te liggen.

Door actief te zijn op dit forum leer je heel veel. Maar ook door de bestaande berichten te lezen. Heel hulpzaam kunnen daarbij de tags zijn. Berichten over een bepaald onderwerp kun je zo makkelijk vinden. Ik wens je de komende tijd veel leesplezier toe.

Hopmans:

Welkom Roosendaal.

;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie