Algemeen > Stel je voor

Aangenaam kennis te maken, ik ben Twonky

(1/2) > >>

Twonky:
Ik ken Twonky voornamelijk als spel figuur in Robo Rally, een heel erg leuk en verslaven bord spel.
Maar oorspronkelijk komt het uit een film, over een TV die uit de toekomst kwam en een professor wilde helpen door zijn leven over te nemen... In het Engels (waar ik een tijd gewoond heb) betekent Twonky in de volksmond "niet helemaal in orde" ach en daar stoor ik me niet aan ;)

Ik ben ondertussen de 40 gepasseerd, heb twee leuke kinders, en een aardige baan in de IT, heb vroeger wel eens gebrouwen met van die pakketjes, en tegen de tijd dat ik zelf wilde gaan maischen kregen we ons eerste kindje, dus deze hobby belandde op zolder... vorige week heb ik de spullen allemaal maar weer eens tevoorschijn gehaald, en heb inmiddels weer wat dat staat te borrelen...

Ik heb al wat boeken gelezen, en als ze het in de middeleeuwen konden, dan moet het mij toch ook lukken ;-)
Over de middeleeuwen gesproken, voordat we kids kregen heb ik ook nog twee jaar op de AMEK gezeten, en als je wilt weten wat dat is moet je maar even googlen, het is de moeite waard (mits je de middeleeuwen leuk vind)

Nou het laatste dat je nog niet van me weet is dat ik uit een lange lijn van motor rijders kom, en dit dus ook heel erg leuk vind!

Zo, nu ik me netjes voorgesteld heb, ga ik eerst maar eens een paar brandende vragen stellen ;-)

Groetjes
Twonky

Oscar:

--- Citaat van: Twonky op 15-11-2008  21:10 u ---Ik ken Twonky

--- Einde van citaat ---

Hoi Twonky, welkom hier, al hoop ik wel dat je vrouw je anders noemt... ;D  Kom maar op met die brandende vragen, maar vergeet niet af en toe ook eens de zoekfunctie te gebruiken. En recepten posten is vaak ook erg leerzaam (onderschatten mensen vaak).  :brouwen:

Jacques:

--- Citaat van: Twonky op 15-11-2008  21:10 u ---Ik heb al wat boeken gelezen, en als ze het in de middeleeuwen konden, dan moet het mij toch ook lukken ;-)

--- Einde van citaat ---

Welkom Twonky!

Grappig om dit te lezen. Voor mij was dit ook de aanleiding om met de hobby te beginnen. Heel simpel ben ik begonnen. Nu heb ik wat meer spullen en is mijn brouwerijtje echt niet meer te vergelijken met een middeleeuwse brouwerij.

Toch wil ik over niet al te lange tijd een echt middeleeuws biertje brouwen met veel haver en kruiden...

Oscar:

--- Citaat van: Jacques op 15-11-2008  22:20 u ---Toch wil ik over niet al te lange tijd een echt middeleeuws biertje brouwen met veel haver en kruiden...

--- Einde van citaat ---

Zonder hop! En vergisten in de voedertrog

;D ;D

ed:

--- Citaat van: Twonky op 15-11-2008  21:10 u ---Ik heb al wat boeken gelezen, en als ze het in de middeleeuwen konden, dan moet het mij toch ook lukken ;-)

--- Einde van citaat ---

Jacques en Twonky, ook ik kwam zo op het idee om zelf te brouwen. Tijdens een rondvaarttochtje op de Binnedieze van 's-Hertogenbosch werd vertelt dat ze in de middeleeuwen bier dronken i.p.v. water omdat dit te smerig was. Toen dacht ik ook, als ze dat toen konden moet ik dat toch ook kunnen. Ben zelf met wat blikbrouwsels begonnen en veel gelezen op het forum. Toch knap van de middeleeuwers. Want beide bestonden toen nog niet. Tegenwoordig brouw ik ook gewoon met mout en hoewel de blikbrouwsels wel te drinken zijn is dit toch lekkerder en leuker.

--- Citaat van: Oscar op 15-11-2008  21:15 u ---En recepten posten is vaak ook erg leerzaam (onderschatten mensen vaak).  :brouwen:

--- Einde van citaat ---

Dit is inderdaad een goede manier om verder te komen.

Twonky veel succes met brouwen.

Ed

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie