Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Grote Belgische bieren - Jackson, M

Gestart door anthayes, 16-10-2008 15:27 u

Vorige topic - Volgende topic

anthayes

Heeft iemand hier dit boek gelezen?

Grote Belgische bieren
Auteur Jackson, M.
Uitgever Terra - Lannoo Uitgeverij
ISBN 9789020965919 ?

Ik zag dat daar ook 'n Engelse uitgave van is, en ik vraag mij af welke beter is?

Ant

Oscar

Hee ant welkom hier.  ;D

Ik heb wel een versie van dat boek, maar nog niet volledig gelezen.. :leren:

Albertus

Dat boek heb ik. Ik denk niet dat de Engelse uitgave beter is, tenzij je makkelijker Engels leest dan Nederlands. ;D
Het is geen boek dat je van het begin tot het eind uitleest. De eerste 70 blz zijn een algemene inleiding (lezen!). De overige 450 blz vormen meer een naslagwerk.

Bert

Caspar

Dit was mijn eerste bier boek, erg leuk!

RobinB

Aangezien dit in het board "for our non-dutch speaking friends" is geplaatst, denk ik dat de topicstarter misschien wel beter Engels leest? ;D
Hoe dan ook, ik denk dat als het je ligt je beter de Engelse versie kan nemen!
Michael Jackson was ook een Engelsman, dus is de NL-versie vertaald. Soms (vaak?) wordt mijn humor slecht vertaald of laat zich moeilijk vertalen!

bob

Edgar

Oh! Als EBC dat ziet, die dubbelwandige fermenter...

anthayes

Citaat van: RobinB op 16-10-2008  18:52 uAangezien dit in het board "for our non-dutch speaking friends" is geplaatst, denk ik dat de topicstarter misschien wel beter Engels leest? ;D

That is true. But I am trying to learn Nederlands (and have a head start as I speak Afrikaans). I wondered whether the translated version might be more true to the spirit of Belgian brewing. I found Bert van Zuilekom's "Legendarische Biervehalen" great to read as it had a different perspective on things from the typical British/American one.

Cheers

Ant

Oscar

Citaat van: anthayes op 17-10-2008  15:49 u(and have a head start as I speak Afrikaans).

Ik weet niet welke moderator mijn eerste bericht in deze draad heeft aangepast, maar ik had wel gelijk.. :weetbeter: (Ik zij al dat ie of fries of Afrikaans was.. ;) )

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.