Goede bierwinkels!

Gestart door Johannes, 24-12-2004 13:37 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: ray81 op 23-12-2022  21:15 uHelaas is deze winkel gesloten. :'(  Hij mag weer van de kaart af.

Bedankt voor deze Update. De aanduiding is verwijderd.

Puck

Citaat van: Jacques op 03-12-2022  22:25 uHet lijkt erop dat ze verhuisd zijn. De Facebook pagina van het bedrijf is echter niet duidelijk op dit punt.

Op de website van Bierparadijs bovenaan staat nu "Wegens onvoorziene omstandigheden hebben we onze winkel helaas moeten sluiten. Onze Winkel in België blijft gewoon open."

Jacques

Citaat van: Puck op 23-12-2022  23:01 uOp de website van Bierparadijs bovenaan staat nu "Wegens onvoorziene omstandigheden hebben we onze winkel helaas moeten sluiten. Onze Winkel in België blijft gewoon open."

Dit adres gaat alsnog van de kaart.

Fractus

Bierparadijs heeft zijn winkel moeten sluiten omdat de gemeente op hun locatie alleen groothandel wilde toestaan, en geen detailhandel. Ze zijn nu alleen open als groothandel op een nieuwe locatie, gelukkig nog steeds met het gigantische assortiment maar jammer voor de particulier. Ze hadden niet alleen veel Belgische bieren, maar ook mooie prijsjes.

xaos

Ik zie Slijterij t Pijpje nog niet op de kaart staan, i terecht want die hebben een heel aardige selectie:

Slegersstraat 4, 5706 AX Helmond
Slijterij-tpijpke.nl

Jacques

Citaat van: xaos op 25-01-2023  20:01 uIk zie Slijterij t Pijpje nog niet op de kaart staan, i terecht want die hebben een heel aardige selectie:

Slegersstraat 4, 5706 AX Helmond
Slijterij-tpijpke.nl


Dank je voor jouw bijdrage. Toegevoegd aan de kaart.

TymonK

Toevoegingen Utrecht eo:

Biercafe/restaurant - Brothers in Law - ik ga er zondag borrelen en eten dus dan weet ik meer.... maar de recencies zijn goed.
Ledig Erf 36, 3582 EA Utrecht
+31 30 785 7632
www.brothersinlawtaphouse.nl

Biercafe/restaurant/brouwerij - Buiten bij de Sluis - mooie sortering bieren van tap, sommige met bieren uit de eigen mini brouwerij (ism Terwijde Bierclub). Lekker eten ook!
Oude Vleutenseweg 2, 3541 BE Utrecht
+31 30 303 6467
www.buitenbijdesluis.nl

Jacques

Citaat van: TymonK op 09-02-2023  17:59 uToevoegingen Utrecht eo:

Biercafe/restaurant - Brothers in Law - ik ga er zondag borrelen en eten dus dan weet ik meer.... maar de recencies zijn goed.
Ledig Erf 36, 3582 EA Utrecht
+31 30 785 7632
www.brothersinlawtaphouse.nl

Biercafe/restaurant/brouwerij - Buiten bij de Sluis - mooie sortering bieren van tap, sommige met bieren uit de eigen mini brouwerij (ism Terwijde Bierclub). Lekker eten ook!
Oude Vleutenseweg 2, 3541 BE Utrecht
+31 30 303 6467
www.buitenbijdesluis.nl

Bedankt voor jouw update. De adressen zijn toegevoegd aan de kaart.

BillieGroothuizen

Geen idee of deze ook opgenomen mag worden in de lijst. Heb er zelf een paar keer besteld.

https://www.pimpelier.nl/

Jacques

Citaat van: BillieGroothuizen op 16-02-2023  12:48 uGeen idee of deze ook opgenomen mag worden in de lijst. Heb er zelf een paar keer besteld.

https://www.pimpelier.nl/

Die is al opgenomen op de kaart als bierbrouwerij...

BillieGroothuizen

Citaat van: Jacques op 16-02-2023  17:00 uDie is al opgenomen op de kaart als bierbrouwerij...

In de zoekfunctie kwam ik ´m niet tegen. Deed ik iets fout?

Jacques

Citaat van: BillieGroothuizen op 19-02-2023  14:18 uIn de zoekfunctie kwam ik ´m niet tegen. Deed ik iets fout?

Staat er echt op
pimpelier.png


Het kan zijn dat je niet alle lagen van de kaart aan hebt staan.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.