Serie The Beer Hunter

Gestart door Marcel, 22-09-2008 11:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel

Voor mensen die lid zijn van FTD nieuwsgroepen.

De serie uit het jaar 1985 van Michael Jackson "The Beer Hunter" is gepost. Ooit eens uitgezonden via de VPRO. Formaat is DVIX en kwaliteit redelijk. Totaal 6 afleveringen  :hoera: :hoera:

Via bijv binsearch op te vragen. Intypen Michael Jackson.


 


Marcel

Aanvullende informatie:

Here is the cult classic.

The complete "Beer Hunter" series from Michael Jackson as
aired in the late 80's on TV, there are 6 episodes.

The world's foremost beer enthusiast has recently passed
away but will always be remembered through his outstanding
writing, documentaries and lectures. I raise a pint to you,
Michael, rest in peace.

Quality is fair. Approx VHS quality in avi format.

Volume 1:
======
California Pilgrimage.avi
Best of British.avi

Volume 2:
======
Bohemian Connection.avi
The Fifth Element.avi

Volume 3:
======
Burgandies of Belgium.avi
Our Daily Beer.avi

Oscar

Voor de liefhebbers...

Deze complete serie staat al weer een tijdje op youtubue  :groots: :groots:


homoeccentricus

Aha! Wil ik wel eens naar kijken. Onlangs naar een halve aflevering van Brewdogs gekeken. Wat voor een flauwe kul was dat...

Oscar


Oscar


Oscar


Oscar


Oscar


BikerEddy

Citaat van: Marcel op 22-09-2008  11:54 uVoor mensen die lid zijn van FTD nieuwsgroepen.

De serie uit het jaar 1985 van Michael Jackson "The Beer Hunter" is gepost. Ooit eens uitgezonden via de VPRO. Formaat is DVIX en kwaliteit redelijk. Totaal 6 afleveringen  :hoera: :hoera:

Via bijv binsearch op te vragen. Intypen Michael Jackson.
Hoi Marcel, bedankt voor de tip, ik trek de serie gelijk binnen.

Fractus

Ik weet niet of dat nog lukt, dat bericht van Marcel is van 12 jaar geleden ;)

trebvuister

Staat gewoon op Youtube. Dus "binnentrekken" is niet echt nodig :)
Vanavond ga ik er eens naar kijken

Jeroen76

Op ViceTV, te ontvangen bij onder andere KPN Ziggo e.d., kijk ik wel eens naar Beerland waar Meg Gill door Amerika reist op zoek naar thuisbrouwers. Elke aflevering wint 1 brouwer die dan kans maakt om zijn of haar bier in een grote batch in de Golden Road Brewery van Meg te mogen brouwen.

https://vicetv.nl/show/beerland/

Leuk om de biercultuur te zien van Amerika, hoewel deze 3 series nu al voor de zoveelste keer in de herhaling voorbij komen. Voor degene die wat moeilijk is slaap kunnen komen raad ik de schildercursus van Bob Ross aan 'The Joy of Painting' tevens op ViceTV. ;)

Gr. Jeroen

BikerEddy

Citaat van: trebvuister op 14-07-2020  10:37 uStaat gewoon op Youtube. Dus "binnentrekken" is niet echt nodig :)
Vanavond ga ik er eens naar kijken
Inderdaad hoeft niet, mag wel.
Maar ik zet deze op mijn dataopslag.

Jan de Graaff

Citaat van: Jeroen76 op 14-07-2020  10:54 u[...] hoewel deze 3 series nu al voor de zoveelste keer in de herhaling voorbij komen.
DEZE WEEK TE ZIEN
VR   17 JUL   16:30   NORTHERN CALIFORNIA
VR   17 JUL   17:00   NEW YORK
ZA   18 JUL   16:30   ALABAMA

Citaat van: Jeroen76Voor degene die wat moeilijk is slaap kunnen komen raad ik de schildercursus van Bob Ross aan 'The Joy of Painting' tevens op ViceTV. ;)
Ach ja... op zaterdag rond 5 uur 's nachts thuiskomen en met een zak chips op de bank nog even Bob Ross kijken om het ergste te laten zakken... Dat waren nog eens tijden..  :biersmile:

Johan_vL

Citaat van: Jeroen76 op 14-07-2020  10:54 uVoor degene die wat moeilijk is slaap kunnen komen raad ik de schildercursus van Bob Ross aan 'The Joy of Painting' tevens op ViceTV. ;)

Gr. Jeroen

Hahahahahah ROFL  :D :) ^-^ :) :D Bob Ross :-)

Maar bedankt voor de tip, ik ga die bierserie kijken op Vice !

trebvuister

Wat is dat traag: The Beerhunter
Het is niet te doen voor mij  :)

En ik ben al 52

Maar vooral kijken als je het wel leuk vindt

Simco


brouwmus

Zeker weten! Uit een tijd waarin nog 41 seconden besteed werden voor de intro. Traag? Diepgaand, geconcentreerd, filmisch en het tegenovergestelde van het jachtige-met-zo-veel-mogelijk-plotthreads-tegelijk werk van vandaag de dag, zou ik zeggen. Maar ieder zijn smaak - net bier :)

BikerEddy

Iemand wel eens Beerland gezien? Wordt nu uitgezonden  door Vice tv.
Erg leuk om te zien.

André de Laat

Eerlijke mening? Oude meuk.

pincopallino

Citaat van: BikerEddy op 17-07-2020  22:05 uIemand wel eens Beerland gezien? Wordt nu uitgezonden  door Vice tv.
Erg leuk om te zien.

Ja leuk om te zien. Volgens de vrouwelijk bier jurnaliste waren fantastische bieren. Ik zag bieren totaal zonder schuim, zeer troebel, ik vraag mij af...

pincopallino

Citaat van: André de Laat op 17-07-2020  22:29 uEerlijke mening? Oude meuk.

Nu wel... maar toen was een belevenis voor de thuisbrouwers, althans zo heb ik toen deze serie ervaren.

Oscar

Citaat van: André de Laat op 17-07-2020  22:29 uEerlijke mening? Oude meuk.

Nostalgie is een beter woord... :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.