Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gusher in Petrus bier  (gelezen 4321 keer)

Offline Turin

• Junior lid
  • **
Gusher in Petrus bier
« Gepost op: 05-09-2008 19:23 u »
Ik heb vandaag een flesje Petrus trippel open getrokken en die was dus echt binnen de seconde leeg.  :beersmiley:

Maar niet in mijn mond.

Alles er onder natuurlijk, en ik geen slok op iemand ervaring hier mee ik drink het wel vaker maar nooit last gehad het gaat om een flesje met de datum 03/04/11  A094l.

Het gaf echt gewoon een klap of er een rotje af ging op zich wel grappig behalve dat ik gelijk kon dweilen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Hopmans

• Super lid
  • Land: nl
Re: Gusher in Petrus bier
« Reactie #1 Gepost op: 05-09-2008 20:05 u »
Je hebt mazzel gehad dat de dop niet in je gezicht is geschoten.
 :pan:

Offline thibolleke

• Super lid
  • Land: be
  • beerteam world press
« Reactie #2 Gepost op: 05-09-2008 20:24 u »
Ik heb zo wel eens onder den duvel gezeten. Heb er nog een grappige foto van. 'k wou zo nen duvel opendoen maar had geen opendoener, zat op een festival. Niet beter gevonden om zo met een tweede duvel de eene duvel open te trekken. BANG, in een klap flesje zo goed als leeg. Helemaal in mijn gezicht, klets nat was ek.

Wou het even delen brouwmaat,  :proost2:

Offline bob

• Senior lid
« Reactie #3 Gepost op: 05-09-2008 23:58 u »
Citaat
Heb er nog een grappige foto van.
Die willen wij wel zien natuurlijk ;D

Offline René K

• Super lid
  • Brouwerij Bibere
    • Biergilde Groningen
« Reactie #4 Gepost op: 06-09-2008 10:29 u »
Je hebt mazzel gehad dat de dop niet in je gezicht is geschoten.
 :pan:

Heb dit ook wel eens gehad, via mijn neus tegen mijn oog.
Hier hield ik dus wel mooi even een afdruk van de kroonkurk in mijn neus aan over en een behoorlijk blauw oog.
Dus flesjes openmaken doe ik tegenwoordig altijd van mij af!

Offline Gerb

• Super lid
  • Elk bier een experiment
    • http://huisbrouwerij-het-ferment.blogspot.nl/
« Reactie #5 Gepost op: 06-09-2008 10:45 u »
Ik heb even gekeken naar mijn proefnotities en van deze brouwerij heb ik bijna alle Petrus bieren geproefd, maar geen gushing waargenomen. Wel de Pilaarbijter Blond van dezelfde brouwerij was echt een projectiel en de Pilaarijter Dubbel is vorige week nota bene in mijn kast uit elkaar gesprongen. Net de bovenste plank natuurlijk, dus heel de kast onder de plak en glasscherven.

Terzijde: ik vind de Petrus bieren altijd een Brett-achtige, muffe smaak hebben, niet echt lekker. Hoe denken jullie hierover?

Offline Johannes

• Super lid
    • De Brouwketel
« Reactie #6 Gepost op: 06-09-2008 11:20 u »
Wel de Pilaarbijter Blond van dezelfde brouwerij was echt een projectiel en de Pilaarijter Dubbel is vorige week nota bene in mijn kast uit elkaar gesprongen. Net de bovenste plank natuurlijk, dus heel de kast onder de plak en glasscherven.

Reden genoeg om de brouwerij te waarschuwen voor er echte ongelukken gebeuren.

Offline Turin

• Junior lid
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 06-09-2008 11:42 u »

Terzijde: ik vind de Petrus bieren altijd een Brett-achtige, muffe smaak hebben, niet echt lekker. Hoe denken jullie hierover?

Ik vind ze juist altijd erg lekker de dubbel heeft wel eens een metaalachtige smaak maar niet altijd, beetje vaag maar prijs kwaliteit vind ik het heel behoorlijk, toch wel een van mijn favoriete slobbers.

Tags: gushing