Verloting 3 Cool Brewing zakken beschikbaar gesteld door Brouwland

Gestart door Jacques, 18-09-2016 13:22 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

De winnaars zijn bekend. Het zijn:

Jappe90
broeder paulus
Gebaxke

Van harte gefeliciteerd!

De e-mailadressen van de winnaars worden bekendgemaakt aan Brouwland. Zij zullen bij de winnaars de huisadressen opvragen zodat de Cool Brewing zakken verzonden kunnen worden.

Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen.




Wederom biedt Brouwland een product aan voor een loterij onder de leden van dit forum ter evaluatie. Het gaat deze keer om 3 Cool Brewing zakken.

Uiteraard ontvangt ook Brouwland graag feedback. Zij zullen daarvoor een speciaal webformulier beschikbaar stellen voor de prijswinnaars.
Maar ook hier op het forum willen we weten hoe de Cool Brewing zakken bevallen. Die ervaringen kun je kwijt in dit topic.

Tot 25 september 2016 14:00 uur kan aan de loterij worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet. Het kan zijn dat de weergave van je deelname in de spreadsheet een aantal minuten duurt (tot wel 30 minuten toe). Vul daarom het formulier niet opnieuw in indien je je naam niet meteen hieronder ziet. Vernieuw het scherm voor het geval je nog een keer wilt kijken.

Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic. Het is de bedoeling dat deze reactie heel kort is, bijvoorbeeld de mededeling dat het formulier ingevuld is. Graag hier geen meningen geven over de Cool Brewing zakken. Daarvoor is zoals ik al schreef een ander topic voor aangemaakt. Zie hier

Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Houd alsjeblieft rekening met de vertraging van de weergave in de spreadsheet.
Nadat ik de trekking heb uitgevoerd controleer ik op dubbele aanmeldingen. Degenen die zich dubbel hebben aangemeld worden uitgesloten van het winnen van een prijs. Dus door je vandaag aan te melden en overmorgen weer verklein je de kans om te winnen tot nul!

Indien je tot de winnaars behoort zal je e-mailadres door mij worden doorgegeven aan Brouwland zodat met jou contact kan worden opgenomen voor het opvragen van je adresgegevens voor de verzending van een Cool Brewing. Brouwland zal nadat zij de adresgegevens hebben gekregen de Cool Brewing zak gratis aan je toezenden als je tot de prijswinnaars behoort.


Veel geluk toegewenst met de loterij.



Scoll door het bovenstaande ingesloten frame om de velden te gaan die je dient in te vullen.
Voor het geval het bovenstaande ingesloten deelnameformulier niet wordt weergegeven door je browser kun je het formulier benaderen via https://goo.gl/forms/rpzxpIjKmLIv47vj1



Hieronder kun je zien dat je je aangemeld hebt. Houd rekening met de vertraagde weergave, zie hierboven.



AntonM


cow


foz


Peterrr


bzbartje


spikmans


JanWillem


Haagse Wouter


Swaen


javaboon


Marksbrew



Rich


Torben


Flogiston


Pimmels


pluim


Amateurke


Drents Hopbier

Citaat van: Jacques op 18-09-2016  13:22 u

Ingevuld.

Hopbier

jank


j.heesters3


JanEric


broeder Paulus


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.