Heb je de uitkomst van het Groot gedroogde gist onderzoek al bekeken. Zie hier.
Leuk, maar een oplage van 500 is wel een beetje veel.
Ter info,Wie het leuk vind zijn eigen viltje te laten maken, kijk eens op www.viltje.nl . deze site is van een bedrijf bij ons in de buurt en je kunt online je viltje ontwerpen en bestellen.Leuke gadget!Louis
Ik heb al een prijsopgave gekregen:Bierviltjes 500 stuks vierkant 90x90mm1 zijdige bedrukking € 99,00 excl. BTW, verzendkosten.( 8,50)2 zijdige bedrukking € 139,00 excl. BTW, verzendkosten.( 8,50)
Rijssen ligt toch bij Almelo - Goor en Nijverdaal.
Wat verder wel leuk is om te weten. De fout-drukken geven ze weg aan schilders, stucadoors etc. om op vloeren te leggen als bescherming. Grappig is als je dan bij zo'n bouwkavel binnenloopt, je over tientallen verschillende viltjes loopt.
Zijn dat niet de platen waar de viltjes nog uitgesneden/gestansd(?) moeten worden?Losse viltjes lijkt me niet echt praktisch...
Ja. Maar de drukkerij is Dings Cartonnages in Tegelen en dat ligt bij Venlo. In de buurt dus. Ik ken iemand die er werkt en zo leerde ik de site ook kennen. Wat verder wel leuk is om te weten. De foutdrukken geven ze weg aan schilders, stucadoors etc. om op vloeren te leggen als bescherming. Grappig is als je dan bij zo'n bouwkavel binnenloopt, je over tientallen verschillende viltjes loopt.Louis