Etiketten Daendelsbier

Gestart door Marcel, 24-06-2008 17:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel

Hierbij maar eens wat etiketten van mijn bieren. Eigenlijk altijd hetzelfde etiket en puur een afwijking in kleur.
De etiketten zijn nog in ontwerpfase dus er zullen wellicht naar aanleiding van jullie adviezen wijzigingen op komen.


       

       


Marcel

Even een aanvulling:

Daendels was een patriot en geboren in Hattem. Voor de naam "Daendels" is gekozen omdat het makkelijk uitspreekt. tevens is er een historische link met Hattem. Op het etiket zien jullie het Daendelshuis.

De etiketten zijn gemaakt door een combinatie van Paint Shop pro en Adobe Photoshop

William

Citaat van: Marcel op 24-06-2008  17:16 uEven een aanvulling:

Daendels was een patriot en geboren in Hattem. Voor de naam "Daendels" is gekozen omdat het makkelijk uitspreekt. tevens is er een historische link met Hattem. Op het etiket zien jullie het Daendelshuis.

De etiketten zijn gemaakt door een combinatie van Paint Shop pro en Adobe Photoshop

Leuk etiket. Is de illustratie soms van Anton Pieck? Nog een link met Hattem.

Marcel

De illustratie is officieel een foto. Ik heb een foto van het Daendelshuisgemaakt en via Paint Shop pro omgezet naar een pentekening.





MO

Mooie etiketten. Geen bottelsuiker (er staat geen suiker bij de ingrediënten)?

Oscar

Gekkie, bottelsuiker vermeld je toch niet bij je ingrediënten!  ;)



Naar aanleiding van dit bericht is een discussie ontstaan over welke ingrediënten op een etiket hoort te staan. Klik hier om naar deze draad te gaan.

Menno

Mooie etiketten, hartstikke goed gedaan!  :duimop:

Ook ff off-topic:
Ik vind bottelsuiker ook niets om te vermelden op je ingrediëntenlijstje. Vermeld je bijv. ook SiriS YeastVit, MO?  :weetniet:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.