Budweiser

Gestart door Cisdevésser, 24-03-2007 12:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cisdevésser


Hoi,

Ik ben tegen een leuke documentaire aangelopen van budweiser.
Een typische amerikaanse documentaire, het gehele brouwproces word echter zeer duidelijk uitgelegd.
dus als je drie kwartiertjes tijd overhebt....

http://www.zattevrienden.be/sfw/budweiser_documentaire

Groetjes....Cis

Hans (Lagos)

Via deze link is het op maximaal beeldformaat in windows media player te bekijken.

http://gillstatie.zattevrienden.be/filmkes/budweiser.wmv

of rechtermuisklik op deze link en kies "save link" om het eerst in zijn geheel te downloden.

Oscar

Hans,

Je was me net voor.... ;D, ik heb 'm ondertussen al gedownload. Is zo'n 167 MB

Hans (Lagos)

Citaat van: Oscar op 24-03-2007  13:45 uik heb hem ondertussen al gedownload. Is zo'n 167 MB

Om het dan rustig voor de tv te bekijken, maar dan wel met een originele Czech bud in de hand :proost: in plaats van zijn waterige commerciële Amerikaanse naamgenoot. 

korek

Mijn idee, de US Budweiser is niet te vergelijken met de Tsjechische.

Huub Krekels

Ik ga regelmatig naar de Saksische Schweiz (Voormalig Oost-Duitsland) in de buurt van de Tsjechische grens. Daar heb ik voor de eerste keer de "echte" Budweiser gedronken. Geen vergelijk met het Amerikaanse aftreksel hiervan. Ik heb ook het geluk dat de Tsjechische Budweiser bij mij vlak over de grens in Duitsland te koop is. Mogelijk dat ik een kratje meeneem naar het "pre-Onk" kunnen de forummers eens proeven. :proost2:

oranjeboombiertje

Als je dan toch Tsjechisch bier gaat halen moet je ook zeker eens andere merkjes meenemen. Deze zijn zeker het proberen waard. Ik vind de meeste Tsjechische bieren nog lekkerder dan de (Tsjechische) budweiser.

 :degroeten:
Wesley

Herman

Budweiser Budvar is inderdaad meer een pils voor de Amstelliefhebbers onder ons, houd je van hop, ga dan voor Pilsner Urquell (Of Plzeňský Prazdroj zoals de Tsjechen zeggen)

Huub Krekels

Dit bier heb ik inderdaad ook al geproefd. Is ook vlak bij mij over de grens in Duitsland verkrijgbaar. Het is het lievelingspils van de vader van Gelfling. Ik zal hier ook een kratje van meenemen naar het pre-onk en uiteraard een paar zelfgebrouwen biertjes. :elifant: Zullen wij het ONK wel halen? ???  :biersmile:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.