Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Hoi! Ik ben Anne!  (gelezen 497 keer)

Offline Anne.

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Hoi! Ik ben Anne!
« Gepost op: 08-11-2017 16:35 u »
Hoi! Ik ben Anne!

Samen met mijn vriend ben ik onlangs aan het brouwen geslagen met een Hema-bierpakket. Vriendlief heeft die 3 jaar terug voor zijn verjaardag gehad, dus de ingrediŽnten waren ruimschoots over de datum. Een klein beetje ingelezen en een klein beetje op goed geluk ingrediŽnten gekocht om met behulp van de bierkit aan de slag te gaan. Dat bleek een succes; althans, vandaag is het bier gebotteld en een klein voorproefje bleek niet heel teleurstellend, integendeel zelfs.

We willen gauw weer nieuw bier gaan brouwen, maar net als zovelen willen we wťl meer opbrengst. Vandaar ook mijn aanmelding op het forum; ik hoop veel informatie uit jullie te putten! :D

Wie weet spreken we elkaar!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline pippakillinova

• Vol lid
  • Land: nl
  • Fijn hier
Re: Hoi! Ik ben Anne!
« Reactie #1 Gepost op: 08-11-2017 16:52 u »
Welkom op het forum Anne.
Er is erg veel informatie te vinden hier, dus leer goed gebruik te maken van de zoekfuncties.
Vragen zijn uiteraard altijd welkom!

vandaag is het bier gebotteld en een klein voorproefje bleek niet heel teleurstellend

:D

Offline HarryL

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
« Reactie #2 Gepost op: 08-11-2017 19:07 u »
Welkom!

Offline witbierron

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 09-11-2017 13:24 u »
Welkom Anne.

Veel leesplezier. Uit welke gemeente kom je vandaan?

groet Ron

Tags: