Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Stel je voor: Tim uit Eindhoven  (gelezen 278 keer)

Offline TimW

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Stel je voor: Tim uit Eindhoven
« Gepost op: 29-10-2017 08:45 u »
Hoi allemaal,

Ik ben Tim en woonachtig in Eindhoven. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met brouwen met behulp van een Hema pakket. Het resultaat was naar tevredenheid alleen de tijd versus opbrengst wat minder. Daarom opgeschaald naar 36 liter pannen en de keuken verlaten en naar de garage verkast. Hier kan ik een vergistingskoelkast kwijt met een DIY brewpi.

Omdat bottelen en schoonmaken van flesje niet mijn grootste hobby is heb ik een tap gebouwd met ruimte voor 2 kegs.

Het forum heeft mij al een hoop informatie gegeven en ik hoop ook een bijdrage te kunnen leveren.

Met groet,

Tim

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline j.heesters3

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Stel je voor: Tim uit Eindhoven
« Reactie #1 Gepost op: 29-10-2017 09:53 u »
Hallo Tim

Welkom op dit forum. Succes met het brouwen.

Broudoe ook uit Brabant.

Jos

Tags: