Pagina's:
Actions
  • #1 door sunlight Gepost op 12 Oct 2017
  • Hallo dames en heren,

Op de hobbybrouwdag afgelopen zomer bij de Muifelbrouwerij heb ik met iemand staan te praten die een houten rekje had ontworpen voor 4 of 6 flesjes bier. Ik wil eigenlijk in contact komen met deze persoon alleen weet ik niet meer wie het was. Iemand een idee?

Alvast bedankt.
  • #2 door hansHalberstadt Gepost op 12 Oct 2017
  • #3 door William Gepost op 12 Oct 2017
  • Hallo dames en heren,

Op de hobbybrouwdag afgelopen zomer bij de Muifelbrouwerij heb ik met iemand staan te praten die een houten rekje had ontworpen voor 4 of 6 flesjes bier. Ik wil eigenlijk in contact komen met deze persoon alleen weet ik niet meer wie het was. Iemand een idee?

alvast bedankt.

Ik zal dit bericht ook nog even intern delen bij ons MaaslandThuisbrouwersGenootschap. Misschien dat iemand de persoon kent die op de hobbybrouwdag was.
  • #4 door sunlight Gepost op 12 Oct 2017
  • Deze soms?
    http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,32673.msg497118.html#msg497118

Nee Hans, het gaat om een soort plaatje waar die flesjes in geklikt zitten.

Ik zal dit bericht ook nog even intern delen bij ons MaaslandThuisbrouwersGenootschap. Misschien dat iemand de persoon kent die op de hobbybrouwdag was.

Dank William, die persoon had het laatste setje gekocht vertelde hij.
  • #5 door Robby B Gepost op 17 Oct 2017
  • Misschien de mensen van brouwerij Wilskracht? Donderdag hebben wij clubavond. Dan kunnen wij het zien en vragen.
  • #6 door sunlight Gepost op 17 Oct 2017
  • Dank je
Pagina's:
Actions