Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: LinkeLoutje  (gelezen 391 keer)

Offline LinkeLoutje

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: LinkeLoutje
« Gepost op: 10-10-2017 23:37 u »
Hi,

Ik ben zojuist lid geworden van dit forum. Door een oud collega, fanatiek brouwer, ben ik al een tijdje nieuwsgierig naar bierbrouwen en stiekeme bezoeker geweest. Met mijn vader heb ik het er wel eens over gehad om het te proberen en ik grijp zijn verjaardag aan om een leuke startersset cadeau te geven. Het is even zoeken naar een leuk begin niveau, ik hoop dat jullie mij een beetje op de goede weg kunnen zetten!

Groeten

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Triplezzz

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Triplezzz.nl
Re: Even voorstellen: LinkeLoutje
« Reactie #1 Gepost op: 11-10-2017 11:11 u »
Welkom op het forum.
Groet van een andere nieuwkomer. :)

Offline Flogiston

• Vol lid
  • Land: nl
  • De mogelijkheden zijn eindeloos
Re: Even voorstellen: LinkeLoutje
« Reactie #2 Gepost op: 11-10-2017 16:47 u »
Welkom onder de brouwers! En natuurlijk succes bij de eerste creatie!  :biersmile:

Tags: